کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

یک غافلگیری هیجان‌انگیز: God of war جدید با محوریت افسانه رگنراک معرفی شد

  • کد خبر: ۴۳۳۴۹
  • ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۴
یک غافلگیری هیجان‌انگیز: God of war جدید با محوریت افسانه رگنراک معرفی شد
قطعا بزرگ‌ترین خبر سونی در رویداد روز ۲۷ شهریور بعد از اعلام قیمت و زمان عرضه پلی استیشن ۵ معرفی ادامه بازی God of war بود؛ آن هم فقط در ۵۰ ثانیه، با نمایش لوگوی بازی و یک موسیقی حماسی. «باید خودتان را آماده کنید»: «رگنراک در راه است.».
شهرآرانیوز - هرجند پایان بازی God of war ۲۰۱۸ طوری بود که پیش‌بینی کنیم ادامه‌ای هم در کار خواهد بود، اما همه منتظر خبری رسمی برای این موضوع بودند. از طرف دیگر توئیت‌های کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War، و کمپانی سانتا مونیکا در روز‌های قبل آن‌قدر مشکوک بود که خیلی‌ها حرف از معرفی God of war جدید می‌زدند؛ اما تا دقایق آخر رویداد ۴۰ دقیقه‌ای سونی هیچ خبری از نسخه بعدی بهترین بازی کمپانی سانتا مونیکا نبود و حتی با  اعلام قیمت و زمان عرضه کنسول پلی‌استیشن ۵ به نظر می‌رسید حداقل به این زودی‌ها از ساخت بازی God of war جدید مطمئن نخواهیم شد، اما در همین دقایق بود که جیم رایان از مخاطبان خواست که تیزری کوتاه را تماشا کنند. موسیقی‌ای حماسی و نمایش لوگوی بازی God of war غافلگیری بزرگ سونی را رقم زد. «باید خودتان را آماده کنید»: «رگنراک در راه است.»
 

دانلود و تماشای رویداد جدید سونی برای پلی استیشن ۵ | خدای جنگ، مرد عنکبونی و هری پاتر

 
رگنراک یا پایان جهان (Ragnarök)، فرجام خدایان یا گوتردامرونگ نبرد پایانی و فرجام کار جهان در اساطیر اسکاندیناوی است. این رویداد شامل نبرد بزرگی بود که در نهایت منجر به مرگ تعدادی از چهره‌های اصلی اساطیر شمال از جمله اودین، ثور، لوکی، تیر، فریر و هایمدال ‌شد و بعد از آن جهانی نو به‌وجود آمد.
 
رگنراک همراه با چند نشانه‌ بود: نخستین نشانه آن «زمستانِ زمستان‌ها»ست؛ یعنی سه زمستان پیاپی، بدون تابستانی بینشان. این همان چیزی‌است که نشانه‌هایش را در ویدئو معرفی بازی می‌بینیم:
 
 
بازی God of War جدید در سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه خواهد شد.  
 
 
نمایش گیم‌پلی جذاب و پرهیجان بازی Call of Duty: Black Ops Cold War + ویدئو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->