صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۱۳۹۹

  • کد خبر: ۴۳۹۷۵
  • ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
بنابر اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، زمان انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۹، روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۲ لغایت روز شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۵ می‌باشد.
به گزارش شهرآرانیوز، نتیجه اولیه آزمون سراسری سال ۹۹ به صورت کارنامه تهیه و بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس: www.sanjesh.org قرار گرفته است. هر یک از متقاضیان شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ می‌توانند به منظور اطلاع از نتیجه آزمون خود و مشاهده کارنامه نتایج اولیه و تهیه پرینت از آن به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن شماره پرونده، نام کاربری، رمز ورود و شماره‌شناسنامه یا شماره داوطلبی، نام‌خانوادگی، نام، شماره‌شناسنامه و سال تولد و یا شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه اقدام نمایند.  

بنابر اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، زمان انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۹، روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۲ لغایت روز شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۵ می‌باشد.

داوطلبان می‌بایست در بازه زمانی مشخص شده توسط سازمان سنجش و با توجه به رتبه‌ای که کسب نموده اند، نسبت به انتخاب و اولویت بندی کد رشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند. 

با توجه به ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، وضعیت مجاز بودن همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی تجربی، انسانی، ریاضی، هنر و زبان برای انتخاب رشته محل‌های دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد در یک کارنامه درج می‌شود، ولی انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد به صورت جداگانه از طریق سایت azmoon.org انجام می‌شود.
 
منبع: سازمان‌سنجش
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.