عضو شورای شهر مشهد گفت: میزان ثبت شکایات در اطراف حرم مطهر رضوی و مبادی ورودی ۸۵ درصد کاهش یافته است.
به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی بهاروند در حاشیه بازدید از سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه پس از تغییرات مدیریتی در این سازمان شاهد اقدامات رو به جلویی هستیم، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که این فعالیتها و تصمیمات موجب بهبود و تسهیل شرایط برای تاکسیرانان و رفاه حال شهروندان و زائران شده است.
وی با بیان اینکه در ابتدای فعالیت شورای پنجم با چالش فعالیت تاکسیهای اینترنتی روبرو بودیم، گفت: ما باورمند به رسمیت شناختن این نوع سرویسدهی بودیم؛ به جای تعطیلکردن فعالیت تاکسیهای اینترنتی، سازمان تاکسیرانی باید سالها قبل به این عرصه ورود میکرد و مطابق با شرایط روز، به نیازهای شهروندان پاسخگویی مینمود.
بهاروند در ادامه افزود: براساس همین رویکرد و نگاه، فعالیت و همکاری تاکسیهای تحت پوشش سازمان تاکسیرانی را بلامانع اعلام کردیم و این عزیزان میتوانند با مجموعههایی، چون اسنپ، تپسی، ۱۸۸۰ و ... همکاری نمایند.
وی در حاشیه بازدید از تاکسیهای فرودگاه شهید هاشمینژاد نیز تصریح کرد: موضوع ساماندهی تاکسیها در مبادی ورودی شهر مشهد همچون فرودگاه، راهآهن و پایانه مسافربری از ابتدای فعالیت شورای پنجم تاکنون مورد توجه قرار گرفته و خوشبختانه گامهای عملی هم در این راستا انجام شده که رضایت عمومی را بههمراه داشته است.
عضو شورای شهر مشهد با اشاره به صدور قبض سفر برای راننده تاکسی و مسافر در فرودگاه شهید هاشمینژاد، گفت: در این قبض علاوه بر هزینه سفر، مسیر تردد و رسیدن به مقصد نیز قید شده که با راهنمایی راننده برای استفاده از کوتاهترین مسیر، موجب رضایت مسافر نیز میشود.
بهاروند افزود: با صدور این قبوض، میزان ثبت شکایات در اطراف حرم مطهر رضوی و مبادی ورودی ۸۵ درصد کاهش یافته است.
وی در پایان از طی شدن فرایندهای اداری برای ورود ۲۰ دستگاه تاکسی تویوتا به ناوگان تاکسیرانی فرودگاه خبرداد و تصریح کرد: پس از نهاییشدن و ورود این دستگاهها، تعرفه نیز به تصویب شورای شهر خواهد رسید تا بتوان از سرویسدهی آنها برای مسافران استفاده کرد.