بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها
سرخط خبرها

میتسوکا بادی بر اساس تویوتا RAV4 رونمایی شد

  • کد خبر: ۴۸۴۵۷
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
میتسوکا بادی بر اساس تویوتا RAV4 رونمایی شد
شاسی‌بلند میتسوکا بادی به‌عنوان نسخه‌ای تغییریافته از تویوتا RAV4 و مجهز به پیشرانه‌های بنزینی و هیبریدی تویوتا معرفی شد و عرضه آن در بازار ژاپن از روز ۲۶ ژانویه آغاز می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، خودروساز ژاپنی میتسوکا از شاسی‌بلند جدید خود مبتنی بر تویوتا RAV4 رونمایی کرد؛ این خودروی شاسی‌بلند جدید، بادی (Buddy) نام دارد. میتسوکا موتور یک شرکت کوچک خودروسازی است که به ساخت خودرو‌های منحصربه‌فرد با سبک غیر متعارف شهرت دارد. برخی از محصولات این شرکت مدرن هستند و برخی دیگر از ظاهر خودرو‌های آمریکایی، اروپایی و به‌ویژه انگلیس در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ تقلید می‌کنند.
 
میتسوکا بادی بر اساس تویوتا RAV4 رونمایی شد
مدل‌های بازنگری‌شده سوزوکی از RAV4 به جلوپنجره جدید و برخی از امکانات سفارشی تجهیز می‌شوند، اما رفتار میتسوکا در اصلاح خودرو‌های پرفروش تویوتا بسیار چشمگیرتر است. به‌عنوان مثال، قسمت جلوی بادی که به‌شدت تغییر شکل داده، شامل جلوپنجره کرومی برجسته و چراغ‌های جلوی سنتی یادآور شورولت K۵ بلیزر با سپر و محافظ سپر کرومی ضخیم می‌شود.
 
میتسوکا بادی بر اساس تویوتا RAV4 رونمایی شد
تفاوت میتسوکا بادی با تویوتا RAV4 بیشتر در قسمت جانبی آن مشخص می‌شود؛ اما بادی مجموعه‌ای از چین‌های اضافه روی بدنه و لاستیک‌های همه‌جارو T/A همراه با رینگ‌های فولادی به سبک دهه ۱۹۸۰ و قالپاق‌های توپی کرومی دریافت می‌کند.  مجموعه‌ای از رینگ‌های آلیاژی پنج‌پره معمولی با لاستیک‌های دارای دیواره جانبی کم‌عمق نیز در صورت تمایل برای مشتریان موجود است.
 
میتسوکا بادی بر اساس تویوتا RAV4 رونمایی شد
تغییر شکل در عقب خودرو بسیار شدیدتر است. چراغ‌های عقب RAV4 جای خود را به چراغ‌های عمودی می‌دهند که ظاهراً از خودرو‌هایی مانند جیپ گراند واگنیر و کادیلاک بروگهام الهام گرفته شده‌اند؛ درحالی‌که در صندوق عقب با صفحه تزئینی عریض دارای رنگ متضاد و حروف کرومی نام خودرو تزئین شده است.

بااین‌حال پیشرانه‌ی خورجینی هشت سیلندر تنفس طبیعی و پرحجم در زیر کاپوت بادی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. میتسوکا بادی را می‌توان با پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی یا پیشرانه ۲/۵ لیتری هیبریدی بنزینی برقی مجهز به سیستم چهارچرخ‌محرک خریداری کرد که هر دو از تویوتا RAV4 گرفته می‌شوند.

میتسوکا هنوز تصویری از فضای داخل کابین بادی منتشر نکرده است؛ اما احتمالاً با برخی امکانات و تجهیزات خودرو‌های کلاسیک و قدیمی - از جمله پنل‌های چوب ساج و چرم تزئین‌شده - دراختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره اینکه آیا بادی برای فروش جهانی دردسترس قرار خواهد گرفت، وجود ندارد؛ اما پیش‌سفارش آن از روز ۲۶ ژانویه در ژاپن آغاز خواهد شد. گزینه‌های رنگ بدنه شامل نعنایی دهه ۸۰، آبی North Carolina، آبی Grange Denim و زرد ۹۵ است و برخی از آن‌ها با گزینه سقف دارای رنگ متضاد دردسترس هستند.

خودروی رودستر (Roadster)، مدل شاخص و پرچم‌دار میتسوکا به شمار می‌رود که از مزدا MX-5 تغییرشکل‌یافته الهام می‌گیرد و دارای سبک طراحی و تحت تأثیر خودرو‌های اسپرت کلاسیک انگلیسی است. هنگامی که این خودرو در سال ۲۰۱۵ در نمایندگی‌های منتخب انگلستان عرضه شد، دارای قیمتی حدود ۵۳،۸۰۰ پوند بود که تقریبا دو برابر قیمت مدل جدید مزدا MX-5 است.
 
میتسوکا بادی بر اساس تویوتا RAV4 رونمایی شد
شرکت میتسوکا قبلا بیشتر به خاطر استفاده از سبک خاص خود برای تغییر نیسان میکرا و مدل اسپرت اوروچی (Orochi) شناخته می‌شد. اوروچی روی قاب فضایی سفارشی قرار داشت و نیروی خود را از پیشرانه ۳/۳ لیتری خورجینی ۶ سیلندر ساخت تویوتا می‌گرفت. این مدل دارای طراحی فوق‌العاده، به‌طور انحصاری در آسیا به فروش رسید و تولید آن به حدود ۴۰۰ دستگاه محدود شد و پس از ارائه‎ی تعدادی نسخه‌ی ویژه، در سال ۲۰۱۴ ساخت آن پایان یافت.

منبع:زومیت
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->