صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ناکامی کی‌روش در تیم کلمبیا مقابل اروگوئه

  • کد خبر: ۴۹۷۷۷
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
تیم ملی کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش در سومین بازی خود در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ منطقه آمریکای‌جنوبی در خانه‌اش به مصاف اروگوئه رفت.
به گزارش شهرآرانیوز، این بازی که در استادیوم متروپولیتانوی شهر بارانکیلا برگزار شد، با شکست ۳ برصفر شاگردان کی‌روش به پایان رسید. باخت بدموقع زردو‌آبی‌های آمریکای‌جنوبی، چهارمین شکست کارلوس کی‌روش در هفدهمین دیداری است که او روی نیمکت این تیم نشسته است. کی‌روش که در زمان حضورش در تیم ملی ایران، نشان داده بود تاکتیک‌های دفاعی را به‌خوبی بلد است. کلمبیا را هم تبدیل به تیمی کرده که به‌سختی گل می‌خورد و این تیم تا قبل‌از بازی با شیلی، در بازی‌های رسمی (۵ بازی) و بازی‌های دوستانه (۷ بازی) از حریفانش گل نخورده بود؛ منتهی آمار خط‌دفاعی کلمبیا در ۲ بازی آخرش تعریفی نداشته است و شاگردان کی‌روش از شیلی و اروگوئه، ۵ گل خورده‌اند.
 
این دومین شکست ۳ برصفر کی‌روش به‌عنوان سرمربی کلمبیاست و او در بازی دوستانه مقابل الجزایر هم با همین نتیجه به حریف آفریقایی‌اش باخته بود. کی‌روش با شکست درمقابل اروگوئه رکورد‌هایی منفی به دست آورد. کلمبیا در ۸۲سال اخیر، چنین‌شکست‌سنگینی در خانه را در بازی‌های رسمی تجربه نکرده بود. همچنین سنگین‌ترین شکست تاریخ کلمبیا در بازی‌های خانگی در مقدماتی جام‌جهانی برای این تیم اتفاق افتاد.

کی‌روش در زمان سرمربیگری تیم ملی پرتغال، چنین‌باختی را تجربه نکرده بود، اما او با ایران یک‌بار مزه چنین‌باختی را چشیده بود و در آخرین بازی‌اش به‌عنوان سرمربی تیم ملی، در یک بازی تلخ ۳ گل از ژاپن خورد تا نتواند به فینال جام ملت‌های آسیا برسد. سنگین‌ترین شکست تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا با کی‌روش اتفاق افتاد. کی‌روش با ایران، در ۲ بازی دیگر هم ۳ گل از حریفانش دریافت کرد که در هر ۲ بازی بازنده شد.
 
بازی اول، دیدار با بوسنی در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۴ بود که با نتیجه ۳ بر ۱ به‌سود بوسنی به پایان رسید و دیدار دوم هم به بازی با عراق در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا برمی‌گردد که بازی در ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید و درنهایت ضربات پنالتی، تیم کی‌روش را از آن تورنمنت کنار گذاشت.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.