صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی بر همکاری و اهتمام همه دستگاه‌های مربوط برای انتقال زندان مرکزی مشهد به خارج از بافت شهری تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی، در دیدار با مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی گفت: مسئله جرم، بزه و رسیدگی به امور زندانیان و همچنین رفع مشکلات زندان‌ها تنها از عهده یک سازمان بر‌نمی‌آید و باید همه دستگاه‌های متولی مطابق با حدود تکالیف و مأموریت‌های خود در این امر مشارکت کنند.

 

او ضمن استقبال از طرح‌های پوشش و خدمات اجتماعی برای خانواده زندانیان نیازمند، نسبت به مشارکت و حمایت از اقدامات اصلاحی و تربیتی زندان‌ها اعلام آمادگی کرد و افزود: برای کمک به تحقق اهداف متعالی زندانبانی اسلامی و همچنین حمایت از خدمات ارزنده پرسنل زندان‌ها، مشکلات اعتباری این دستگاه در بودجه سال ۱۴۰۰ مرتفع خواهد شد.

 

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همه دستگاه‌های مربوط برای انتقال زندان مرکزی مشهد به خارج از بافت شهری باید همکاری و اهتمام داشته باشیم.

 

جان‌فدا، مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی، نیز در این دیدار با اشاره به پروژه‌های عمرانی ناتمام زندان‌ها در سطح استان گفت: خواستار توجه ویژه بالاترین مقام اجرایی استان برای تخصیص اعتبار و تسریع در فرایند ساخت و بهره‌برداری این پروژه‌ها هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.