صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره بازرسی بر اصناف مشهد گفت: باتوجه‌به اینکه در آستانه شب یلدا هستیم، نظارت و بازرسی بر میادین میوه و تره‌بار و خرده‌فروشی‌های شهر را از امروز آغاز کردیم.

طنین همتی|شهرآرانیوز، امیر دلداری دراین‌باره اظهار کرد: اکنون درباره مشاغلی مثل شیرینی‌فروشی‌ها، آجیل‌فروشی‌ها و رستوران‌ها که جزو مشاغل گروه ۲ هستند، نمی‌توان اظهارنظر کرد، اما از روز شنبه که فعالیت این دسته از واحدها آغاز می‌شود، نظارت ما هم بر این بخش متمرکز می‌شود.

وی ادامه داد: نظارت بر فروش میوه چون جزو مشاغل گروه یک است و محدودیت فعالیت نداشت، از امروز آغاز شده است و با تعزیرات هم هماهنگ کردیم که بر عمده‌فروشی و خرده‌فروشی‌ها نظارت کنیم و فرم‌های تخلفی هم که در بازار می‌بینیم، با قید فوریت به تعزیزات فرستاده شود تا رسیدگی کنند.


دلداری تصریح کرد: سعی کردیم علاوه بر کنترل و نظارت بر خرده‌فروشی‌های شهر، بر عمده‌فروشی در ۳ میدان میوه و تره‌بار یعنی سپاد، نوغان و‌ رضوی هم نظارت داشته باشیم.


به گفته وی، اولین نکته‌ای که در نظارت‌ها در نظر گرفتیم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در واحدهای صنفی است. هر سال تا شب یلدا طرح نظارتی را افزایش می‌دهیم و حتی تا ۲ روز بعد هم نظارت‌ بر بازار را ادامه خواهیم داد.


وی افزود: این روزها نظارت بیشتر بر میوه‌فروشی‌ها، آجیل‌فروشی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها متمرکز است و با گشت‌های مشترک، نظارت‌ها را تشدید می‌کنیم و تا ۳ دی‌ماه که ۱۱پایگاه نظارتی ما در شهر فعال هستند، این کار را ادامه می‌دهیم.
وی درباره آخرین آمار بازدیدها از واحدهای صنفی گفت: در مدت محدودیت‌های کرونا واحد نظارت و بازرسی ما ۱۸۹هزار و ‌۴۰۳بازدید انجام داده است که ۳۷۹۸اخطار کتبی داده شده و ۵۶۴واحد صنفی هم پلمب شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.