ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

تخم‌مرغ و نان در اولویت بازرسی‌های هفته گذشته در مشهد

  • کد خبر: ۵۲۰۵۹
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
تخم‌مرغ و نان در اولویت بازرسی‌های هفته گذشته در مشهد
رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: کالا‌های اساسی‌ای که بیشترین نوسان قیمت را در ماه گذشته تجربه کرده، در اولویت بازرسی ما بوده که نان و تخم‌مرغ بیشترین بازرسی را به خود اختصاص داده‌اند.
طنین همتی|شهرآرانیوز، بخشعلی بیاتی درباره راه‌اندازی ۱۰ پایگاه ثابت بازرسی در مناطق مشهد که یک پایگاه هم در سرافرازان به این مجموعه اضافه شده است، اظهار کرد: در این یک‌هفته‌ای که این پایگاه‌ها کار خود را آغاز کرده‌اند ۲۱۰۱ بازدید انجام و ۴۸۷ گزارش تخلف ثبت شده است.

وی درباره میزان تخلفات در این مناطق در بازه زمانی یک هفته یادآور شد: منطقه ۴ با ۱۵۲ بازرسی و ۶۲ گزارش تخلف، منطقه ۸ با ۸۵ بازرسی و ۱۵ تخلف، منطقه ۹ با ۱۱۹ بازرسی و ۲۸ تخلف، منطقه ۶ با ۱۱۱ بازرسی و ۱۱ تخلف، منطقه ۱۱ با ۲۳۳ بازرسی و ۸۱ تخلف، منطقه ۳ با ۱۳۸ بازرسی و ۳۱ تخلف، منطقه ۴ با ۲۰۰ بازرسی و ۵۰ تخلف، منطقه ۱۰ با ۱۶۵ بازرسی و ۵۰ تخلف، منطقه ثامن با ۶۵۰ بازرسی و ۸۹ تخلف و منطقه یک با ۲۴۸ بازرسی و ۷۰ تخلف، ۱۰ منطقه‌ای هستند که در هفته گذشته بازرسی شدند و تخلفاتشان ثبت شد.

بیاتی افزود: بیشترین آمار تخلف مربوط به منطقه ثامن بود که باتوجه‌به حجم زیاد واحد‌های صنفی متمرکز در این منطقه، بیشتر آمار بازرسی را داشته است.

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر بازرسی‌های پایگاه‌های ما در مناطق، در مجموع هم ۱۳۵ گزارش مردمی از تخلفات در ستاد خبری ۱۲۴ داشته‌ایم که نیروهایمان برای رسیدگی به این گزارش‌ها از پایگاه به محل اعزام شده‌اند. از این تعداد، تخلف ۴۵ واحد صنفی احراز شده است، ۷۶ واحد غیرمتخلف بودند و بازرسی ۱۴ واحد هم به‌دلیل زمان‌بر بودن در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه کالا‌های اساسی در اولویت بازرسی‌هاست، ادامه داد: نان و تخم‌مرغ در صدر بازرسی‌های ما بوده که در این راستا عمده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بازرسی شده‌اند. علاوه بر بازرسی در حوزه کالا‌های اساسی، نظارت بر فعالیت گروه‌های ۲، ۳ و ۴ که تعطیل بودند نیز به فعالیت این بخش اضافه شده است.

به‌گزارش شهرآرانیوز، ۱۰پایگاه با هدف دسترسی راحت‌تر شهروندان در ارائه گزارش تخلف و اعزام هرچه سریع‌تر نیرو‌ها به محل، در نقاط مختلف شهر ایجاد شده است. این مراکز که با همکاری شهرداری مشهد ایجاد شده، به شرح زیر است: پایگاه منطقه ۸ شهرداری در خیابان امام‌خمینی۷۴، پایگاه مصلای یک در بوستان رز منطقه ۶ شهرداری، پایگاه منطقه ۴ شهرداری مشهد واقع در بابانظر۴۲، پایگاه منطقه ۹ شهرداری در بزرگراه شهید کلانتری حدفاصل کلانتری ۲۲ و ۲۴، پایگاه منطقه ۱۰ شهرداری در بولوار شریعتی ۴۵ قاسم‌آباد، پایگاه شهرداری منطقه ثامن در خیابان نواب صفوی، پایگاه منطقه ۳ شهرداری در عبادی ۳ بلال ۹، پایگاه منطقه ۱۱ شهرداری در بولوار وکیل‌آباد واقع در ساختمان اداره فضای سبز شهرداری مشهد، پایگاه منطقه یک شهرداری واقع در مطهری جنوبی ۱۲ پلاک ۱۶ و پایگاه منطقه ۲ شهرداری در بولوار هدایت نبش هدایت۳.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->