صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر کنترل و بازرسی اتاق اصناف مشهد گفت: میوه، شیرینی و آجیل ۳ کالایی است که بیشترین نظارت‌ها را در آستانه شب یلدا به خود اختصاص داده است.

طنین همتی|شهرآرانیوز، امیر دلداری، مدیر کنترل و بازرسی اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه در آستانه شب یلدا، میوه و شیرینی و آجیل۳ کالایی است که بیشترین نظارت‌ها را به خود اختصاص داده است، افزود: طبق گزارش‌های مردمی به سامانه۱۲۴، میوه در صدر گزارش‌های مردمی قرار دارد.

وی گفت: فاکتور خرید به اضافه سود مجاز واحد صنفی، درج قیمت بر روی کالا و ارائه فاکتور به خریدار و رعایت نرخ‌نامه از جمله مواردی است که هم مردم و هم فروشنده باید در نظر بگیرند. باتوجه‌به اینکه طرح نظارتی داریم، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، پرونده‌ها سریع به تعزیرات ارجاع داده می‌شود و آن‌ها هم به‌سرعت پیگیری می‌کنند.


به‌گفته مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد، ۳۰ گروه نظارتی تشکیل دادیم که امروز و فردا و حتی یکم دی‌ماه هم در بازار حضور دارند و به‌طور کامل بازار را رصد می‌کنند.


وی با اشاره به گستردگی بازار و محدودیت نیرو‌ها و امکانات دستگاه‌های نظارتی، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه، موضوع را از طریق شماره ۱۲۴ با این سامانه در میان بگذارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.