صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در صورتی که تخلف سرعت غیرمجاز ۳ بار تکرار شود، راننده متخلف به پلیس راهور احضار و برای او کلاس‌های توجیهی برگزار می‌شود و خودرو متخلف برابر دستور مقام قضایی یک ماه تا ۴۵ روز توقیف خواهد شد.

جانقربان| شهرآرانیوز- رئیس پلیس راهور مشهد در گفتگو با شهرآرانیوز درباره اجرای طرح جرائم سرعت غیرمجاز گفت: برای جلوگیری از تخلفات حادثه‌ساز سرعت غیرمجاز در شهر، دوربین‌های راهور خودرو‌ها را رصد و پلاک خودرو‌هایی را که با سرعت بیش از ۱۱۰ کیلومتر در ساعت تردد کنند، ثبت می‌کند.


سرهنگ حسنعلی امامی افزود: برای رانندگان متخلف سرعت غیرمجاز، در اولین تخلف، پیامک اخطار فرستاده می‌شود و چنانچه این تخلف تکرار شود، متخلف به‌عنوان راننده حادثه‌ساز شناخته می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: در صورتی که تخلف سرعت غیرمجاز ۳ بار تکرار شود، راننده متخلف به پلیس راهور احضار و برای او کلاس‌های توجیهی برگزار می‌شود و خودرو متخلف برابر دستور مقام قضایی یک ماه تا ۴۵ روز توقیف خواهد شد.


رئیس پلیس راهور مشهد اظهار کرد: اکنون دوربین‌ها سرعت خودرو‌ها را رصد و پایش می‌کنند. خوشبختانه در مقایسه با سال گذشته آمار تخلفات سرعت غیرمجاز کم شده است و چندان زیاد نیست.


گفتنی است برابر قانون اکنون جریمه سرعت غیرمجاز برحسب تخلف بین ۶۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.