اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

چگونه ثابت کنیم جریمه خودروی ما اشتباهی بوده است؟

  • کد خبر: ۳۴۹۵۱
  • ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
  • ۸۷
چگونه ثابت کنیم جریمه خودروی ما اشتباهی بوده است؟
بولوارسجاد در محدوده توقف‌ممنوع، توقف داشته‌ام و قبض جریمه تسلیمی به من داده شده است. وقتی به این جریمه اعتراض کردم، قبض جریمه‌ای را آوردند و متوجه شدند که پلاک ثبت‌شده با ماشین من تفاوت دارد.
الهام مهدیزاده/شهرآرانیوز - وقتی پرینت برگه تخلفات رانندگی‌اش را دید، از تعجب دهانش بازماند. ثبت تخلف با دوربین در محلی که هرگز اسم آنجا هم به گوشش نخورده بود. راننده دیگری هم از جرایم تسلیمی شاکی است. می‌گوید تمام محفوظات ذهنش را چند بار زیر‌ورو کرده است، اما نمی‌داند کی، کجا و چگونه برگه جریمه را به دست او سپرده‌اند. می‌گوید اینجا از هر راننده‌ای که بپرسید، یک‌بار این‌گونه جریمه شده است. روایت‌هایی که می‌خوانید، گله‌هایی است از جرایم راهنمایی‌ورانندگی و مردمی که آن‌ها را اشتباهی می‌خوانند. دنبال چند پیامک رسیده به روزنامه را گرفتیم و رسیدیم به اداره پلیس راهنمایی‌ورانندگی سرافرازان.


دردسر شکایت
این اداره پلیس محلی است که به گفته تعدادی از رانندگان برای شکایات از جرایم باید به آنجا مراجعه کرد. شکایت از جرایم اشتباهی آن‌طور که یکی از مراجعان بیان می‌کند، مربوط به واحد اجرائیات است. با وجود شرایط کرونا تعداد مراجعان به واحد اجرائیات شلوغ است. خانمی برگه شکایت دستش دارد و می‌گوید برای جریمه خودرو همسرش به اینجا آمده است. او چندان از کم‌وکیف جریمه‌ای که اشتباه صادر شده است، باخبر نیست و می‌گوید: راستش شوهرم هزارویک جور کار و درگیری دارد و نمی‌تواند یک روز هم وقتش را برای شکایت از این جریمه اشتباهی بگذارد. به من گفت که برای این خلافی به اینجا بیایم و شکایت کنم. معلوم نیست جواب بدهند. فعلا آمده‌ام فرم پر کنم. شوهرم گفت که من به‌جای او این فرم شکایت را پر کنم. یا قبول می‌کنند که اشتباهی برای او خلافی صادر کرده‌اند یا نه. اگر که نه، مجبوریم واریز کنیم. شوهرخواهرم گفته بود که شکایت برای جریمه اشتباهی دردسر دارد؛ برای همین من به‌جای شوهرم آمدم تا از کار و زندگی نیفتد.


خلاف کردی، مثل مرد بپذیر!
جوانی با مسئول باجه اجرائیات درمورد جریمه رانندگی که برای او صادر شده است، صحبت می‌کند و می‌گوید جریمه صادرشده برای خودرویش را قبول ندارد. با این حال مسئول باجه چندان به صحبت‌های او توجه نمی‌کند و در جواب اعتراض این جوان، می‌گوید: جناب! دوربین‌ها عکس خودروی شما را ثبت کرده‌اند. مگر دوربین با شما پدرکشتگی دارد که بخواهد به ناحق عکس خودروی شما را ثبت کند؟ خلاف کردی، مثل مرد بپذیر! این جوان در گفتگو با ما دوباره به اشتباه دوربین برای ثبت این جریمه اصرار می‌کند و می‌گوید: جریمه اگر کرده باشم که خب می‌گویم خربزه خوردی، پای لرزش بنشین. اما وقتی جریمه‌ای برای من صادر کرده‌اند که خودم از دیدنش شاخ درآوردم، چطور قبول کنم؟ برای من جریمه تسلیمی زدند که ساعت ۱۲ ظهر در بجنورد با صندوق باز حرکت کردم. جالب اینجاست که آن روزی که این‌ها برای من جریمه زده‌اند، من سر کار بوده‌ام و اسمم در لیست حاضری اداری هم وجود دارد. نمی‌دانم دیدید یا نه؟ به مسئول باجه برای این جریمه شکایت کردم، قبول نکرد و گفت: دوربین‌ها اشتباه نمی‌کنند. وقتی مطمئنم آن ساعت مشهد بودم، چرا باید جریمه بدهم؟ اصلاً چه کسی تا حالا تاوان اشتباه نکرده را داده است که من دومی باشم؟


آیا اعتراض به اشتباهی‌ها، ره به ترکستان است؟
پلیس می‌گوید: جرایم به محض صدور، قطعی و لازم‌الاجرا نیستند و رانندگان می‌توانند به آن اعتراض کنند و پس از بررسی مأموران نتایج قطعی آن اعلام می‌شود.
 
در این میان نکته‌ای که وجود دارد، این است که چگونه می‌توان ثابت کرد که خودروی ما در آن روز و ساعت در محدوده ثبت جریمه نبوده است؟ اگر خودرو ما در پارکینگ‌های عمومی پارک شده باشد، می‌توان برای این جریمه ثبت‌شده شاهدی آورد، اما در موارد دیگر اثبات آن مشکل است و قانون نیز راه چاره‌ای برای این موضوع درنظر نگرفته است. نکته دوم این است که هریک از ما شاید بتوانیم اثبات کنیم که در آن زمان خاص سر کار بوده‌ایم، اما اثبات حضور خودرو ما در محل کار، تنها درصورت وجود پارکینگ و ثبت تصاویر پارکینگ امکان‌پذیر است. نکته سوم نیز جریمه‌هایی است که برای ورود به محدوده طرح ترافیک ثبت می‌شوند. در این زمینه برخی رانندگان متخلف، انواع‌واقسام ترفند‌ها را برای ورود به این محدوده مانند برچسب زدن روی پلاک خودرو و دستکاری اعداد استفاده می‌کنند. هرچند برخی رانندگان متخلف با این شیوه‌ها موفق می‌شوند قوانین را دور بزنند، گاهی تاوان این دستکاری کردنِ ارقام پلاک را کسانی می‌دهند که به‌طور اتفاقی رقم‌های تغییری پلاک فرد متخلف، شبیه پلاک خودرو آن‌ها می‌شود که شاید آن لحظه در خانه‌شان خواب بوده‌اند.


راه‌های اعتراض به جرایم
راه اول: مراجعه به مرکز اجرائیات پلیس راهور
چنانچه شما دارای قبض جریمه تسلیمی هستید، می‌توانید با مراجعه به مرکز اجرائیات پلیس راهور، شکایت و اعتراض خود را به جریمه ابراز کنید. در این روش شما باید مدارکی مانند کارت شناسایی معتبر خود، کارت و اصل سند مالکیت وسیله نقلیه و فرم تکمیل‌شده درخواست را به همراه داشته باشید و به مرکز تسلیم کنید. پس از طرح شکایت، اعتراض شما بررسی و به آن رسیدگی می‌شود.


راه دوم: مراجعه به مراکز پلیس+۱۰
مراجعه به مراکز پلیس+۱۰ را می‌توانیم بهترین راه اعتراض به جریمه رانندگی خودرو بنامیم. با مراجعه به این مراکز، شما می‌توانید شکایت خود را درباره جریمه رانندگی اعلام کنید تا درخواست شما از طریق این سیستم به مرکز اجرائیات کل کشور ارسال شود. خوب است بدانید که مرکز اجرائیات کل کشور در مدت ۲۴ ساعت، موضوع شکایت شما را بررسی و پاسخ آن را ارسال خواهد کرد. چنانچه پاسخ اعتراض برای شما پذیرفتنی و قانع‌کننده بود، باید جریمه را پرداخت کنید. در غیر این صورت شما می‌توانید با مراجعه به پلیس راهور، به جریمه اعتراض کنید. توجه داشته باشید که رای صادرشده در این مرحله، قطعی و بازگشت‌ناپذیر خواهد بود.


بهترین راه اعتراض؛ دوربین ثبت تخلفات
به غیر از برگه‌های جریمه و قبض‌های تسلیمی، دوربین‌ها نیز اقدام به ثبت تخلفات رانندگی می‌کنند. در این حالت قبضی به رانندگان داده نمی‌شود و جریمه‌ها کاملا به‌صورت هوشمند ثبت می‌شود. برای اعتراض به تخلفات ثبت‌شده توسط دوربین‌ها، شما می‌توانید به مراکز رسیدگی پلیس راهور مراجعه کرده، شکایات خود را درباره جرایم صادرشده، مطرح کنید.


آش نخورده و دهن سوخته
محدثه| زمانی که قصد فروش خودروی سمندم را داشتم، متوجه جریمه‌های رانندگی شدم. برای من در یک فقره، جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در جاده شاهرود نوشته بودند. نکته اینجاست که ما تاکنون به شاهرود نرفته‌ایم. اگر جریمه مربوط به داخل شهر مشهد بود، برای من پذیرفتنی‌تر بود؛ چون ممکن است جریمه‌ای را فراموش کنیم، اما جاده شاهرود و این جریمه خیلی عجیب بود. پیگیری که کردم گفتند دوربین بین‌جاده‌ای این تخلف را ثبت کرده است و خطای آن بسیار کم است. با این حال باید حضوری اقدام به پر کردن فرمی برای بررسی در کمیسیون کنید. با این حرف‌هایی که زدند، از پیگیری این جریمه منصرف شدیم و مبلغ را واریز کردیم.
مهدی| برای خودرو پیکان من در جاده زاهدان، جریمه رانندگی سبقت غیرمجاز ثبت کرده بودند. من کجا، زاهدان کجا؟ اهل سفر هستم، اما تا حالا زاهدان نرفته‌ام. ازطرفی کلا جاده زاهدان در مسیر شهر‌های گردشگری هم نیست که خب حالا بگویم از این جاده برای رفتن به مسافرت استفاده کرده‌ام.
ابوالفضل| عصر در خانه داشتم استراحت می‌کردم که برای من جریمه سرعت غیرمجاز در جاده مشهد-تربت‌حیدریه آمد. چون پارکینگ نداریم، مجبورم ماشین را جلوی در پارک کنم. با دیدن ثبت جریمه نفهمیدم خودم را چطور به جلوی پنجره برسانم. استرس گرفتم که نکند ماشینم را دزدیده‌اند و با ماشین من با سرعت از شهر بیرون رفته‌اند. وقتی دیدم ماشین جلوی در است، خوشحال شدم که حداقل ماشین را ندزدیده‌اند. حالا اینکه چطور ماشین جلوی در با سرعت غیرمجاز رفته است، عجیب بود. وقتی به چندنفر از دوستانم گفتم، هرکدام به شکلی از این نوع جریمه‌ها داشتند و گفتند پیگیر نباش که فایده ندارد.
تکتم| تا حالا چندباری به این شیوه جریمه شده‌ام. وقتی هم به این جرایم اعتراض کردم، چون نمی‌توانستم اثبات کنم، به نتیجه نرسید. مثلا یک‌بار برای من جریمه‌ای که زده بودند، جریمه تسلیمی در یکی از خیابان‌ها بود. برای گرفتن خلافی به دفاتر پیشخوان پلیس+۱۰ رفتم. در لیست خلافی‌ها برای من ثبت کرده بودند که دوم فروردین، ساعت ۸ صبح در حاشیه بولوارسجاد در محدوده توقف‌ممنوع، توقف داشته‌ام و قبض جریمه تسلیمی به من داده شده است. وقتی به این جریمه اعتراض کردم، قبض جریمه‌ای را آوردند و متوجه شدند که پلاک ثبت‌شده با ماشین من تفاوت دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۳
محمد
Netherlands
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
7
باسلام من همین‌ الان باصدای پیامک از خواب بیدارشدم وبا پیامک پلیس راهور دارم شاخ درمیارم .نوشته دوربین شما رو در زنجان جریمه کرده و تجاوز سرعت بیش از ۳۰ کیلومتر در اتوبان .آخه بی انصاف اولا من زیر پتو بودم با زنجان ۳۰۰ کیلومتر فاصله دارم دوما ماشین من آر دی هستش پدرشو در بیارم با اون سرعت که میشه ۱۴۰ راه نمیره
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
10
با سلام امشب برای من پیام اومده نهم دی ماه در شیراز جریمه شدم در صورتی که من ساکن کرج هستم و جالب زمان جریمه است که بعد از یک هفته پیام اومده ، حالا اینکه قبلا جریمه های اشتباهی در زمانی که در شهر حضور نداشتم اتفاق افتاده بود ولی بخواطر اینکه در همین شهر بوده پیگیر نشدم چون میدونستم بجای نمیرسه متاسفانه ،ولی جالبتر اینکه جریمه فعلی زمانی بوده که با همین پلاک تاکسی اینترنتی همون ساعت در تهران مشغول کار کردن بودم . واقعا چکار باید کرد ؟!
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
9
با سلام.
علاوه بر مطالبی که دوستان می گویند و بحق هم درست است ، مبنی بر اینکه بعضا جریمه ها به اشتباه برای اشخاص صادر شده است .
من می خواهم بدانم مثلا اگر در خیابان a جریمه شده ام ، چکار کنم که دیگر مرتکب این خطا نشوم.
ضمنا همه توضیحات را هم خوانده ام ولی گویا و شفاف نیست.
ناشناس
Germany
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
5
سلام من تازه یک ماه ماشین خریدم با این شرایط کرونا که مسافرت هم نیست خودم ساکن هشتگردم ولی جریمه در مشهد شدم چکار باید کنم کسی هست به داد مردم برسه؟؟؟؟؟؟؟
احسانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
10
این یک دزدی توی روز روشن هست
من توی خونه نشستم پیامک می اید ؟
که توی همت سرعت غیر مجاز
کلا میدانند پیگیری کار پروسه طولانی دارد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
5
سلام.امروز جمعه۱ اسفند هست.الان جریمه اومده که یکشنبه ۲۶ بهمن ساعت ۷صبح من ۳۰۶۰۰ تومن جریمه شدم .نه علت تخلف زده و نه هیچ.فقط زده در شهر.حالا من معلم هستم و با توجه به این وضعیت کرونا اصلا مدرسه باز نیست که من کله صبح بزنم بیرون.میخاستم به اون افسری که میشینه تو خونه و الکی برا مردم با دستگاهش جریمه میزنه بگم خداقوت و نونی که میدی به بچه هات حتما که حلاله و دعای خیره پشتش
امیدوارم پیاممو حذف نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
0
1
می خواستم بگم که من در قزوین کار می کنم بعضی وقت ها شب کارم خلافی آومده که در ساعت ۱۰ شب کرج بودم من از شرکت ساعت ۱۰ونیم بیرون می ام چطور کرج بود جریمه زدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
2
باسلام همین الان برای من پیام اومده ساعت۲۱:۲۴شب، مورخ ۹۹/۱۲/۲۶ دروازه قران بودم بااینکه ساعت ۲۱:۳۰ درخانه بودم وبیرون نرفتم،منزل ماهم چهار راه زندان.ونوع تخلف برام اومده تردد غیر ضروری در سطح شهر.خوب الان من چیکار کنم بااین اشتباهی که شده وچطور ثابت کنم. خدارو خوش میاد اخه این نون ها خوردن داره شب عیدی.
کاظمیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
5
امروز چهارشنبه ۹۹/۱۲/۲۷ پیامکی از پلیس راهور دریافت کردم که خودرو شما ساعت ۱/۵ صبح در زمان منع عبور و مرور دیده شده و ۲۰۰ هزارتومان جریمه میشوید در صورتیکه بنده در این ساعت خوابیده بودم و خودرو در پارکینگ منزل پارک شده بود، نمیدونم اینا نزدیک عید بی دلیل حال مردم میگیرن
حامد
United States of America
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
سلام من هم همچین جریمه ای شدم ساعت ۲۱:۲۶ دقیقه من این ساعت خونه بودم ماشین هم در پارکینگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
3
من تو خونم نشستم دیدم از عظیمی کرج برای من ۲۰۰هزار تومن جریمه اومد تا حالا به آنجا نرفتم متاسفم برای این نظام و مسعولش
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
سوم عید ماشینم تو کرج ساعت پنج حیاط خونه پارک بود پیامک جریمه برام اومد ۱۵۳۰۰۰تو جاده ساوه همدان جریمه شدم
رفتم اجرائیات میگه برو پلاکتو عوض کن
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
2
متاسفانه هزینه های ناشی از اختلاس و ... را به طرق مختلف می خواهند از جیب مردم تامین کنند؛ بی قانونی بیداد میکنه!!!
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
با سلام من در سال ۱۴۰۰ از خانه بیرون نرفتم و امشب برای من پیامک اومده که در زنجان جریمه شده اید درحالی که من ساکن تهران هستم و ساعتی که جریمه شدم من در رختخواب بودم ای بی انصاف چرا الکی جریمه میکنی
آزادگی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
0
در زمان کرونا من برای درمانگاه رفته بودم ساعت ۷)۸:۳۰ سرم وصل کردند ساعت نه و نیم سرمم تمام شد تا برسم منزل ۹ شب بود ،دور میدان پلیس ایستاده بود چون ماشین من رنگ و لعاب بیشتری با پراید کناریم داشت فقط منو جریمه کردند ساعت ۹ و دو دقیقه پیامک جریمه به گوشی ارسال شد که گفته بود خارج از ساعت تردد،از قضا پراید کناری من از آشنایان بود بهش پیام دادم تو هم جریمه شدی گفت :نه کجای این جریمه عدالت !
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
0
0
من امروز اصلا بیرون نبودم ساعت ۱۲ ظهر جریمه شدم خیابان مدرس کرمانشاه حرامتان باشده
روح اله
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
سلام من ماشین ندارم جریمه میشم اخه چرا
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
سلام.الان 12 شب 31 فروردین 1400 هست. ما تو خونه داشتیم آماده می‌شدیم برا خواب یدفه پیام جریمه اومد برا کامیون شوهرم که دم در پارکه. این بار 5 هست ک اینجوری جریمه الکی میاد. ما شریک داریم. شریک ما مگه باور میکنه این همه جریمه الکی باشه.....واقعا ب شوهرم گفتم برو ببین ماشین هست دم در یا خدا نکرده دزدین که پلیس دیده و جریمه کرده. بخوای پیگیری هم کنی باید 10 روز ماشین و کارتو بخوابونی بری دنبالش که فک نکنم کار بجای برسه. این چه وضعشه اخه.... البته اینجا ایران است و هیچ چیز بعید نیس
نا صر محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
1
ماشینم جلوی در پارک است با دوربین جلوی سیلو جریمه شده ام
ملینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
اتفاقا چند روز پیش این اتفاق برای ماشین ما هم افتاد، ما تو خونه خواب بودیم و پیام جریمه 2 برگی به علت ورود به مناطق قرمز در کرونا برایمان ارسال شد، فرداشب رفتیم به مراکز اجرائیات پلیس بعدش رفتیم پلیس+10گفتند ما از کجا بدونیم خونه بودید یا مراجعه کردید به مرکز اجرائیات، گفتند حاضر نیستند دوربین ها ی اونجا و حتی پارکینگمان را هم نگاهی بیاندازند. یارو برگشت گفت همون موقع که پیام اومد باید زنگ میزدی پلیس بیاد دم در حتی اگه خواب بودی
محدثه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
الان برا من پیام اومده تو جاده ساری جریمه شدید من 10 ساله نرفتم شمال کشور اخه
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
ساعت ۲۳:۴۸ مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ پیامک تخلف تجاوز از سرعت تا ۳۰ کیلومتر از سامانه دوربین تیر و پلیس راهور ناجا واسم اومده این در حالیست که خودم منزل در حال استراحت بودم و خودرو آردی ام نیز با توجه به نداشتن پارکینگ جلوی منزل پارک میکنم یک لحظه گفتم نکنه خودرو یا پلاکهاشو سرقت کرده باشند رفتم نگاه کردم دیدم هم خودرو سر جاشه هم پلاکها این چه وضعی شده که داخل خونه باشی واست جریمه بیاد نمیدونم به کجا مراجعه کنم تا ثابت کنم من نبوده ام و یا دوربین اشتباه ثبت کرده یا کسی شماره پلاک بنده را جعل کرده است اگر کسی جعل کرده که برم شاکی بشم اگه توسط دوربین به اشتباه ثبت شده باشد اصلاح کنند با این وضعیت خطرناک کرونا متاسفانه پلیس راهور ناجا و کاربر محترم میبایست دقیق بررسی کنند و نسبت به اصلاح اقدام کنن
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
باسلام احترام
جریمه ی نوع جزای نقدی است که اختیارش را قوه قضائیه به راهنمایی توفیض کرده است،خواهشمندم این اختیار از پلیس راهور سلب شود چراکه اکثر جریمه ها به ناحق است.امیدوارم درقانون اصلاح شود و‌رسیدگی به جرایمم در صلاحیت محکمه باشد.باتشکر
حسین مرکبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
سلام فاصله من پلیس حدود دو هزار متر بوده درحال حرکت چطور باچشم تشخیص داده راننده یا سرنشینان کمربند نبسته اعتراض دارم ممنون
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
0
سلام ما الان ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ و در کرمان و در خانه هستیم بعد پیام اومده به علت سرعت غیر مجاز در محور ممقان جریمه شدید! فکر کردم ماشینم دزدیدن ولی تو پارکینگ هست و جالب تر ممقان برای استان آذربایجان شرقی هستش و ما تا حالا آذربایجان نرفتیم... کرمان... آذربایجان شرقی ... این چه وضعیه آخه... من نگرانم یکی پلاک ماشینش رو دستکاری کرده باشه و من هم بشم آش نخورده و دهن سوخته.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
0
متاسفانه بنده رو هم بخاطر جرم نکرده جریمه کردن دلیل جریمه شدنم این بوده ک برادرم از گواهینامه من استفاده کرده من تعجب میکنم این مامورا هواسشون کجاست عکس روی گواهینامه رو برا چی نگاه نمیکنن
انوررخینز
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
0
0
من در جنوب شرق کشورم الان پیامک اومد ساعت یازده شب در زرقان شیراز روز پنجشنبه که دوهزار کیلومتر از من دوره تردد داشتی .نیکشهر بلوچستان کجا وزرقان شیراز کجا فقط در کتاب تاریخ اسمشو خوندم جنگ نادر با افغانها چکار کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
برا منم اس ام اس اومده که تو محور زرقان شیراز تردد کردی و طرح محدودیت کرونا رو رعايت نکردید و به همین خاطر جریمه شده اید. من تو اردبیلم اصلا تو عمرم طرف شیراز نرفتم
غلامرضا خدارحمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
0
0
باسلام برایم پیام اومده که ساعت ۲۴دقیقه پنجم خرداد درمحورمرند.جلفا تردد داشته اید که من مشهدم ودرهمین ساعت منزلم بودم وساعت ۲۱و۴۵ دقیقه همان شب داخل شهر مشهد بودم که حتما ثبت دوربین راهور میباشد خواهشمندم رسیدگی فرمایید.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
0
0
باعرض سلام اقا من اعتراض دارم دو بار برام جریمه اومده من چهار ماه به خاطر یه جفت لاستیک که بخرم ماشین خوابندم حالا برا من جریمه اومده خدا شاهد من سمت نیشابور تردد نداشتم من چیکار کنم کی مسول از کجا پول جریمه بیارم بدم اخه انصاف من داخل شهر هم تردد نداشتم بعد بیام صد هزار جریمه بدم
مقدسی فریمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
0
با سلام در تاریخ 1400/03/5 در حالیکه خودرو بنرده در منزل پارک بود، در ساعت 16و 24 دقیقه در محور فاروج - قوچان مبلغ 204 هزار تومان به دلیل سوار کردن کودک زیر 12 سال در صندلی جلو، جریمه شده ام این درحالیست که خودرو بنده از مشهد که هیچ از منزل هم خارج نشده!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
با سلام.منو دو بار جریمه کردن که پیامکش اومده.جالب اینجایه که اول اینه تو اون ساعت من خونه هستم دوم اینکه تو محور فاروج قوچان جریمه صادر شده که من اصلا اونجا نبودم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
بعضی برای اینکه جریمه نشن شماره پلاک ماشینتون دستکاری میکنن و در مسیری که ممنوع هست رانندگی میکنن آنوقت قبض جریمه برای شخص دیگری میاد
توسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
0
0
امروز واسه من در حالی که تو خونه ساعت ۱۲ شب در حال استراحت بودم قبض جریمه ۲۱۰ هزارتومنی از اهواز اومد زنگ زدم ۱۱۰ گفت باید بری کلانتری صورت جلسه کنن که تو اندیمشک حضور داری بهمراه ماشین. منم رفتم کلانتری ۱۲ گفتن به ما ارتباطی نداره دوباره زنگ زدم ۱۱۰ یه شماره دادن خلاصه کاری به آدم می کنن که باید جریمه بدی دولت بدمی کنند که باید پرداخت بشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
0
0
ساعت 10:47 مورخه 15خرداد ۱۴۰۰ پیامک تخلف تجاوز از سرعت تا ۳۰ کیلومتر اون هم بصورت تسلیمی از سوی پلیس راهور ناجا واسم اومده این در حالیست که خودم در منزل در حال استراحت هستم و خودرو ام در پارکینگ مجتمع پارک هست
یک لحظه گفتم نکنه خودرو یا پلاکهاشو سرقت کرده باشند رفتم نگاه کردم دیدم هم خودرو سر جاشه هم پلاکها این چه وضعی شده که داخل خونه باشی واست جریمه بیاد نمیدونم به کجا مراجعه کنم تا ثابت کنم من نبوده ام و یا کسی شماره پلاک بنده را جعل کرده است اگر کسی جعل کرده که برم شاکی بشم با این وضعیت خطرناک کرونا متاسفانه رفتن به مرکز پلیس راهور ناجا که اشتباهه
هرچند وقتی پیامهای بالا رو خوندم کلا منصرف شدم
واگذار میکنم به خدا
جالبتر در قوانین نوشته برای برگه های تسلیمی هیچ اعتراضی مورد قبول واقع نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
0
روز ۲۱ خرداد برای من پیامک از ستاد کرونا مبنی برترددغیرمجازدرساعته۲.۲۵دقیقه راداشتیددرتهران مدت ۴ماه است خودرو ندارم .مگه میشه اینجوری آنقدر بی درو پیکر
مهدی
France
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
0
0
دزدی تو روز روشن همینه بی صاحبه الانم برای من۲۰۰جریمه زده جاده دماوند اون ساعت ماشین تو خانه بوده.کسری بودجه را از جیب ما تامین میکنن.مثلا دوربین زده عکس ماشین رنگ ماشین معلومه ولی پیگیری نمیکنن صندوق نزورات بین راهیشونو پر کنن.
لعنت به هرچی ظالمه.
میدونم انشتار نظرات هم سانسور میشه منتشر نمیشه.
بازم لعنت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
0
0
باسلام من تو خونه نشسته بودم پیام اومد جریمه شدم درصورتی که یه هفته ماشین بیرون نبرده بودم رفتیم دنبال کاراش گفتن شکایت باید بکنی و....تارفتیم ثابت بکنم نزدیک ۱۰۰تومن خرج کردیم ۲۰۰تومن جریمه زده بودن الان باز دوباره پیام جریمه اومده واقعا نمیدانم چجوری پول کارگرجماعت از گلوشون پایین میره
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
0
0
سلام
سوال من اینه که مگه جریمه ۵۲۵ هزارتومنی داریم اصلا؟ اونم دوربین بزنه!؟؟ اصلا جریمه چی هست!؟ جریمه منع تردد که نیست چون تردد ممنوع نبوده
اتوبان تهران قم دوربین جریمه زده
خدایا مگه میشه
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
0
0
با ماشین رفته بودم شهرستان مرودشت . پیامی برام اومد که در خرامه به شماره پلاک ماشین من تخلف ثبت شده جالب اینجا هستش که من تو عمرم هنوز به طرف خرامه نرفتم از همه جالب تر اینکه توساعت ثبت تخلف من خودم تو راهنمایی و رانندگی بودم فرم اعتراض پر کردم متاسفانه قبول نکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
0
0
این اعتراضهای ما به هیجا نمیرسه اونا میدونن وقتی پلاک ماشین ما الکی جریمه میشه از هر هزار نفر یه نفر میره پیگیری میکنه تازه اونم اگه به نتیجه برسه.
من اگه الان کارمو ول کنم
ایمان
Germany
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
0
0
ماشین من صفر کیلومتر چند سال تو پارکنینگ خاک روش گرفته جریمه زدن تو ساعات شب منع کرونا تردد داشته. بی کار هم نیستم که بدویم دنبال رفع جریمه. چقد ظلم آخه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
0
الان جالب سه تا جریمه کردن اونم به اشتباه ١ شیشه دودی که اصلا این ماشین از خود کارخونش شیشش مشبه و بعدی سانروف بابا کارخونه کرده و اینم باز همش با مجوز تو برگ سبز ثبت شده بعدیم تلفن همراه که اونم از بلوتوث ضبط ماشین صحبت سه تا چیزی که هر سه تاشم با مجوز خود کارخونه همش الکی اعتراضام دروغ فقط ٣٤٠ هزار تومن دادیم رفت عجب
عبدالغفار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
0
0
با سلام .موتور سیکلت دارم این موتور سیکلت من چرا در آزاد شهر و بندر ترکمن جریمه شده .جواب قطعی این جریمه ها برای من این هست که در آزاد شهر و بندر ترکمن موتور های مزایده ای با پلاک موتور من همه جا تردد می کنند و خیالی نیست که جریمه برای صاحب پلاک موتور اصلی ارسال می شود. جای بحث این هست که چرا این موتور ها با پلاک تقلبی همه جا هستند و کسی پیگیر نیست.آیا صاحبان این موتور های با پلاک تقلبی در آزاد شهر و بندر ترکمن دستگیر می شوند. این افراد برای این کار قطعا از پلاک های موتور های سند دار استفاده می کنند تا صدور قبض جریمه مشکل ساز نشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
0
0
سلام ماشین من صفره توپارکینگ خونمونه حتی پلاکشم هنوز نزدم به ماشین برام دیشب پیامک اومده با دوربین ثبت تخلف جریمه شدم باید چکار کنم؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
0
0
سلام برای چی ماشینی که هنوز از خونه خارج نشده را جریمه میکنید
یونس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
0
دیشب صدوپنج هزار تومان جریمه شدم در صورتی که اطمینان دارم کار خلافی نکردم بعله از ان مکان رد شدم فلکه امام حسین همایون شهر(اصفهان)ولی نوشته ثبت با دوربین موندم با دوربین چیو تو فلکه ثبت کردن
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
0
ساعت 22 شب در خرم آباد خونه بودم که پیام برام اومد که در خرمدره به علت سرعت زیاد جریمه شدی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
0
0
با سلام.پلاک خودروی من ۷۱...ساکن اصفهان هستم.پیامک برام اومده شهرکرد خیابان فردوسی جریمه منع ترددشبانه شدم.درصورتی که خودروی من درب خانه پارک است.خسته نباشیدباتشکر
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
منم ماشینم تو حیاط بود خودم خواب
صب پا شدم دیدم پیامک جریمه ٢۵٠ تومنی اومده برام تو یه شهر دیگه
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
0
خدا ازتون نگذره
الان برام پیام جریمه اومده نوشته یا کمربند خودت بوده یا سرنشین
یا راهنما نزدی یا با دست علامت ندادی بخدا قسم
این متن جریمشه بعد ۸۴ تومن
بجون خودم زده فریمان من مشهدم
بعد از ظهر ساعت ۱ بیرون نبودم ماشینمم تو پارکینگ خونمون بوده
زده واسه ساعت ۲۰ و ۳۵ که حموم بودم
اخه چرا انقدر ستم جریمه میکنین
امروزن ۶ برج ۶
بخدا نمیگذرم ۸۴ تومن میدم ولی ۸۴ تومن بیشتر بهتون خسارت میزنم
دفعه اولتون نیست دارین الکی جریمم میکنین
هرچی در میارم میدم جریمه کوفتی
بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
0
0
باسلام جریمه ایجاد سد معبر در شهر قدس برای من ثبت شده درصورتی در تاریخ جریمه وقبل از ان ماشین من خوابیده بود تو را بحدا پلاک ها درست بنوسید
محمودصفاری طبالوندانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
اینجانب دارنده ماشین شماره ۴۶_ ۴۴۸ ق۵۷ ماشین من درتاریخ ۲۰/ ۶ /۱۴۰۰ ساعت جریمه درمنزل پارک بود خلافی اعلام گردید لذا اعتراض خودم را اعلام میکنم
عباس محضر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
من ساکن محمود آباد هستم ولی حدود دوسال پیش رفتم عوارض سالیانه را پرداخت کنم گفتن شما ۲۰ مورد در محدوده طرح در تهران تردد داشتید جهت اعتراض مراجعه کردم عکس دوربین را به من نشان ندادند و گفتند شکایت کنید شکایت کردم گفتند در کمیسیون رسیدگی می شود در این مدت هرچه تماس گرفتم جواب می دهند هنوز کمیسیون تشکیل نشده و من ناچار تا کنون نتوانستم عوارض سالیانه را پرداخت کنم و تاخیر در این امر هم مستلزم جریمه است لطفا" به من پاسخ دهید چه باید کنم . باسپاس .
مورد دیگر هم از این قرار است که تخلف توقف ممنوع داشته ام می خواهم پرداخت کنم جواب می آید که اطلاعات قبض اشتباه است . لطفا منتظر پاسخ هستم . با سپاس .
حبیب باصری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
0
0
بنده در تاریخ ۱۴۰۰،۸،۱۰ماشینم داخل اداره کارم بوده ولی متاسفانه برام قبض ۹۴۵۰۰تومانی اومده لطفا کجا باید پیگری کنم
عیسی کاویان پور
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
0
سلام
من تاریخ ۱۴۰۰/۸/۸ ساعت ۷:۳۰
تو پمپ بنزین بودم قبض جریمه برام اومده تو مکانی که اصلا اونجا نرفتم و تو مسیر محل کارم نیست تا اونجا ۹کیلومتر فاصله داره
خدا لعنت کند که الکی جریمه میکنید
میتونید دوربین های پمپ بنزین را چک کنید
علیرضا دهقان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
0
0
ماشین به اسم دخترمه ولی من سوار میشم بجز زمان جنگ من کردستان نرفتم اونهم پیرانشهر قبض جریمه اومده سندج والا اطلا من سندج نمیدونم از کدام مسیر برم چه برسه اونجا باشم ولی قبض جریمه برام اومده چکار کنم ممنون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
0
من قوچانم اصلا مشهد نرفتم حتی از قوچانم خارج نشدم ماشینم تو حیاط پارکه، منو مشهد آزادی جریمه کردند، بنظرتپن این دزدی حساب نمیشه؟؟
فتح الله شعبانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
0
0
با سلام خسته نباشین برای بنده پیام اومده فلان تاریخ به خاطر طرح تردد شما ۲۰۰ تومن جریمه شده اید ماشینه من اصلا پنج ماه اردبیله پس میشینی اونجا هر پلاکی بیاد میانگین روزانه فقط پر بشه به خدا اینو اصلاح نکنید یه خصارتهایی بهتون بزنم خودتون کیف کنین
Farhad
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
0
0
واسه من یه جریمه الصاقی اس ام اس شد امروز اصلا کلا من بیرون نرفتم به اون خیابون هم ۵ ماه بیشتره کلا نرفتم مگه میشه جریمه الصاقی دقیقا شماره پلاک من؟™ از این دوست راهور حتما باید چند تا تست گرفت
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
0
احتراما جریمه و عوارضی هشتگرد برای ماشین من آمده درحالی که از کرج بیرون نرفتم. حالا باید کلی وقت و هزینه بکنم تا اولا ثابت کنم که در کرج بودم. حالا اگر خانه باشم چگونه ثابت کنم؟؟؟؟ که ماشین از پارکینگ تکان نخورده؟؟ دوما باید کلی دوندگی کنم تا دوربین و عکس متخلف را چک کنند تا رفع اتهام بشه. وظیفه پلیس گشت و شناسایی متخلفین است در حالی که بارها با چشم خودم دیدم که افراد باپلاک دستکاری شده از جلو پلیس عبور می کنند و پلیس حتی زحمت نگاه کردن هم بخودش نمیده. آیا اینه پااسداشت کرامت و حقوق من شهروند ایثارگر که از جان و تنم برای کشورم ایثار کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
باسلام من تهران زندگی میکنم وبا خودر شخص داخل شهر سرکار اداره میرم وب میگردم خانه ولی متأسفانه برایم جریمه عوارض جاده برای شهرهای دیگه آمده که تا به حا آن شهر ها نرفتم ونه از نز دیک دیدم چکار کنیم بابت این جریمه لطفا راهنمایی بفرمایید
پیرایه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
0
0
با سلام
ماشین من قبل تحویل از ایران‌خودرو موقع حمل روی تریلر خودروبر از طریق دوربین جریمه شده و آس ام اس جریمه اومده
واقعا این اگه دزدی نیست پس چیه؟
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
0
سلام امروز2.11.1400ساعت3بعدازظهراینجاگرگان از خیابان لاله 19رفتم داخل کوچه دباغان سر باغان 4یک ماشین رنو به من موتورسوار زدکلاه ایمنی جانم راخریدچنان باشدت زد با کله رفتم توی آسفالت کلاه ایمنی از ضربه سر جلوگیری کرد حالا قبض جریمه آمده نوشته نداشتن کلاه ایمنی وناخوانا بودند پلاک موتور توی عمرم چنین چیزی ندیدم که الان شاخ در آوردم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
0
0
این چه ممکلت خر تو خریه، این دفعه دومه که برا من قبض اشتباهی میاد، ماشین من امروز کلا از خونه بیرون نرفته اونوقت جریمه برام اومده از مشهد هودم ساکن تربت حیدریه ام، قبض قبلی هم ک اشتباه برام اومد زاهدان بود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
0
0
سلام . واسه خودروی من جریمه از تاکستان امده که من تا الان اونجا نرفتم چیکار باید بکنم..ممنون میشم راهنماییم کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
0
0
تا حالا شده براتون جریمه استفاده از تلفن همراه زیر سرعت ۶۰ بیاد اونم دو بار در حالی که اصلا از گوشی استفاده نکرده باشی و بالای ۸۰ رفته باشی. نمیدونم باید چیکار کنم چطوری اعتراض کنم.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
0
0
واقعا جای تاسف است ماشین در پارکینگ رشت بوده مسج اومده شمادر تهران خ آیت توقف ممنوع داشتی
سیاوش میرزای
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
باسلام ماشینومنوبه خاطرفگ پلاک گرفتن خلافیشو میخواستم بدم تا شماره جدیدبگیرم دیدم۰۰۰۰ ۱۰۵۰ تومان ازکرمان برام جریمه زدند درحالی ماشین همش دم درمیخوابه من راه کرمانونمیشناسم تعجب کردم واقعا چطورمن جریمه شدم مگه یک میلیون وپنجاه تومان کمه یعنی ۴۰تومان رایانه ااینهمه باید جریمه بدم من خودم بیکارم ازکجابیارم این جریمه روبدم مگه کمه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
0
اخه چه بگم بهتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
0
0
سلام برای من هم یه جریمه آمده در بندر عباس که نداشتن چراغ جلو اونم ساعت ۹ صبح درصورتی که اون موقع من تهران بودم
فعلا که خوب خدایی شده به خاطر این که مردم رو الکی جریمه میکنن خدا رو خوش نمیاد
ع. صفری
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
0
0
خودرو من تو مارکینگ منزل پارک هستش یک ربع میش دو پیام تخلف سرعت غیر مجاز برایم آمده، ترسیدم سرقت شده باشد ، رفتم تو پارکینگ دیدم شکر خدا ماشینم هست چند بار با گوشیم از خودروم عکس گرفتم. آیا این عکسها میتونه مدرک معتبری باشد؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
0
0
به فاصله 3_4ساعت در تهران و آستارا برام جریمه اومده
فاصله بین این دو 500 کیلومتر هست
آخه با پراید حلبی اشغال چطور می‌توان این فاصله را تو این مدت طی کرد؟
برداشت غیر قانونی و حک کردن حساب‌های بانکی ما کم بود این هم بهش اضافه کردن.
يعني فهمیدن و پیگیری این موارد خیلی سخته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
0
0
بدی دزدی میاد
رباب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
0
دختر من چند ماهه از دنیا رفته ماشینش تو پارکینگه دراهران اونوقت جریمه براش اومده بعلتپارک در پیاده رو در اهواز جیگرم کباب شد چه جوری میتونم پیگیری کنم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
ماشین من یرشیاهستش رفتم خلافی ماشین رو گرفتم توی تخلف دوربین یلاک دیگه ای با شماره ماشین دیگه ای که ماشینش 206 بحساب یلاک من نوشتن اخه بدبختی اینجاست شماره یلاکها خیلی باهم فرق داره اینم از وضعیت دوربینها حالا خوبه که عکس میندازن
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
0
ناظر محترم لطفا تائید کنید، خیلی با دقت نوشتم
قربون خدا برم، تو کشوری هستیم عدالت برقرار نیست به جان خودم، منهم الکی جریمه شدم، دیروز از مشهد رفتم سمت روستاهای سرخس با رعایت همه ی مقررات، کمربند هم بستم ولی پیامک جریمه اومده 61 تومن، برای نبستن کمربند، خب اولند این ظلمه، آش نخورده دهن سوخته، دومن اون شخصی که جریمه زده خودش متخلف هست، از همچین کسایی چجوری میشه شکایت کرد؟! هیچ جور، برای اعتراض به همین 60 تومن هم باید کلی از کار بزنی 100 تومن هم خرج کنی آخرش هم قبول نمیکنن، اول بگم هیچ ظلمی پایدار نیست، دوم بگم انشالا یک قانونی بیاد همه کسانی که در لباس خدمت مرتکب اشتباه میشن رو به سزای اعمال برسونن، اینقدر برای مردم شرایط زندگی سخت نکنن،
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
من یک لندرور مدل ۷۱ دارم که ۱۰ ساله از استان ایلام خارج نشده سرعتش هم از ۷۰ تا بیشتر نیست امشب پیامک انده در گمرک زابل تخلف سرعت داشتی .
انهم تاریخ ۲ ابان دقیقا حیاب شده امده این کارها دقبقا برای جریمه کردن بیخودی است . البته من با همین جریمه ابروی پلیس راهور را میبرم
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
0
0
با مطالعه مقاله فوق. باید بگم. که 40 درصد جریمه های صادره غیر واقعی. و شاید بتوان گفت عمدی صادر میشود. به استناد قانون نانوشته‌ای که هر افسر یک دسته 100 برگی
(که اکنون بوسیله دستگاه) و هر کاری موتور بر 40 دستگاه. و هر جرثقیل 10 دستگاه خودرو را جریمه و یا توقیف و حمل کنند. چند سال پیش برای خودم زمانی که خلافی گرفتم. یکی از جریمه ها ورود به محدوده طرح ترافیک بود. که از بدشانسی اون افسری که قبض صادر کرده بود. تاریخ جریمه روز جمعه بود! و جالبتر اینکه در توضیح قبض نوشته بود. تردد در خیابان 15 خرداد، محدوده میدان 15 خرداد. که باز هم کذب بودنش کشف شد. چون چندین ساله در نقطه مذکور هیچ خودرویی توان ورود به ان نقطه را ندارد. چون انجا سنگفرش و فقط مخصوص پیاده روی است + تردد کالسکه با اسب. منظور جلوی بازار بزرگه. که وقتی در دادگاه حل اختلاف مطرح کردم. همگی خندیدند. چون گفتم حداقل افسری باید بنویسه که با تهران اشنایی داشته باشه.که نهایتا تخفیفی قائل شدند. حالا نمیدونم اون افسر شبها چجوری با وجدانش کنار. میاد. بله این جرایم عمدا صادر میشه. با چه انگیزه ای، نمیدانم؟ شاید هم درامد برای راهنمایی و رانندگی.
ساني
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
0
0
من خونه ام ماشین تو پارکینگ جریمه آمده جاده شمال جریمه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
0
سلام من اهل مشهد هستم چند روزه از کمر درد نمیتونم از خونه بیرون برم الا ساعت ۷ شب پیامک جریمه از شهرک صنعتی خوارزمی نزدیک تهران اومده
مهرداد توکلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
0
من چند روزه که شهرستان هستم و ماشین من در تهران توی پارکینگ پارک و حتی سوئیچ ماشین هم اینجا پیش خودم می باشد امروز حدود ساعت ۷ اس ام اس اومد که جریمه شدم و دستی �یمه را به من ده اویل داده‌اند تعجب کردم گفتم شاید که ماشین را دزدیده اند به دخترم گفتم و رفت ماشین را نگاه کرد گفت نه داخل پارکینگ است من نمی دانم این چه جور راهزنی است واقعاً که سر گردنه شده حالا دوربین توی پارکینگ ماه هست من چطوری می خوام اثباتش کنم برای ۱۰۰ هزار تومن خوب ناچارند بیخیال میشم و این طوری که چند میلیارد پول توی جیب می زنند این دزدان سر گردنه
مرجان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
0
0
برام جریمه زدن ۱۰۰تومن صحبت با تلفن دوراهی طرقبه ساعت ۲شب.در صورتی ک ماشین من هیچوقت ۲شب بیرون نبوده آخه این چ وضعیه .اولا ک برای شکایت پاسخگو نیستن و در ثانی باید ۲۰۰تومن هزینه کنم ک شکایت کنم و بعد هم نمیشه اثبات کرد.فقط میشه گفت حرومتون بشه
مجید ولی خانی
Germany
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
0
مالک محترم وسيله نقليه به شماره پلاک: شخصي موتور776 ــ 37978 قبض صادره شده براي شما به شرح زير است.شماره سريال: 022335743173 تاريخ و ساعت: 1402/3/12 19:16 محل تخلف: خلج نوع قبض: دوبرگي وسيله نقليه: موتورسيكلت سيکلت مشکي تخلف ها: 1: عدم استفاده از كلاه ايمني توسط راننده و سرنشين موتورسيكلت در حين رانندگي ,2: نقص فني موثر يا نقص در سامانه (سيستم ) روشنايي در شب ,3: استفاده از تلفن‌همراه وساير وسايل ارتباطي مشابه در حين ‌رانندگي در سرعت‌كمتر از شصت كيلومتر بر ساعت مبلغ: 1450000 شناسه قبض: 3574317300295 شناسه پرداخت: 145007405 پليس راهور فرماندهي انتظامي ج.ا.ايران
سلیم ذوالقدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
0
0
سلام
من یک موتور سیکلت دارم داخل پارکینگ هست وهرگز با آن به سمت تهران حرکت نکرده ام . اما دو تا جریمه در تهران برایم آمده . درست در ساعاتی که من سر کار بوده ام
واقعاً این چه ظلمی هست باید قانون جریمه عوض شود وحتما شخص که خلاف می کند توسط پلیس جلب شود و جریمه شود . اینکه هرکس یک پلاک قلابی شبیه پلاک یک بدبخت دیگر را می زند روی وسیله خودش واقعاً فاجعه هست.نکته جالب این است یکی از جریمه ها تسلیمی هست و نوشته نداشتن پلاک. آخه اگه پلاک نداشته چه شکلی جریمه کردین
مسافری
United States of America
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
0
0
من اتوبان نواب نرفتم ولی جریمه صدهزارتومانی برای صحبت با مبایل آمده چگونه ثابت کنمو
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
0
1
برای من دو بار تا حالا جریمه صد هزار و دویست هزار تومنی اشتباه اومده از قزوین و رشت، در جایی که خونه بودم، پلیس +10 هم رفتم هم مسئول اونجا و هم مردم گفتن دنبالش نباش، برای اینکه ثابت کنی اشتباه شده باید چند روز از کار و زندگی بمونی و یک میلیون هم خرج کنی، پس بیخیال شدم و اومدم خونه. مطمئن باشین هیچ کس با پلاک مخدوش و شبیه پلاک شما جایی نرفته و جریمه نشده، اینا این دزدها هستن که هروقت پول کم میارن یا پول چاپ میکنن و باعث تورم میشن یا اینجوری از مردم میدزدن. این تاوانیه که ما باید بدیم.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->