صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جریمه ۲۲ میلیاردی نانوایان متخلف مشهدی

  • کد خبر: ۵۴۴۹۶
  • ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مشهد گفت: با اجرای طرح برکت به منظور نظارت بر زنجیره توزیع گندم و آرد در این شهرستان نانوایان متخلف ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مشهد گفت: با اجرای طرح برکت به منظور نظارت بر زنجیره توزیع گندم و آرد در این شهرستان نانوایان متخلف ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

شکوه میرشاهی افزود: این طرح ملی با نظارت بر زنجیره توزیع گندم و آرد در این شهرستان از ۲۶ آذر ماه آغاز شد که تا کنون هزار و ۳۰۰ واحد نانوایی در این قالب مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ماهانه ۲۵ هزار تن آرد بین ۲ هزار و ۴۰۵ نانوایی مشهد توزیع می شود ادامه داد: از این تعداد واحد خبازی هزار و ۲۷۰ واحد آرد یارانه‌ای به قیمت ۶ هزار و ۶۵۰ ریال و بقیه آرد نیمه یارانه ای دریافت می کنند، آرد نیمه یارانه ای با احتساب هر کیلو گرم گندم به قیمت ۹ هزار ریال قیمت گذاری شده و به این قبیل نانوایی ها تحویل داده می شود.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مشهد گفت: طی دو هفته گذشته و با فعالیت ۱۰ تیم بازرسی متشکل از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، کارخانجات تولید آرد و مجموعه ای از بازرسان افتخاری فرمانداری با عنوان "حافظان نظام"، ۱۹۸ واحد صنفی به دلیل عرضه خارج از شبکه آرد، گرانفروشی و کم فروشی به مراکز تعزیرات حکومتی معرفی و متحمل پرداخت جریمه نقدی شدند.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت بیش از نیمی از جمعیت استان ۶.۴ میلیون نفری خراسان رضوی را در خود جای داده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.