صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

انتشار اولین تصاویر و جزئیات پژو ۳۰۸

  • کد خبر: ۵۴۹۴۳
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
پژو ۳۰۸ هنگام معرفی در سال ۲۰۱۴ هیاهوی زیادی در بازار به راه انداخت و توانست همان سال خودرو برتر سال اروپا شود، اما حالا نوبت آن رسیده است که نسخه تازه‌ای از این هاچ‌بک فرانسوی امسال معرفی و از سال آینده وارد بازار شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پژو ۳۰۸ برادر بزرگتر پژو ۲۰۷ می‌باشد که هیچ وقت وارد ایران نشد. البته صحبت‌هایی مبنی بر مونتاژ این خودرو در ایران خودرو بود، ولی این اتفاق هرگز نیفتاد.

 

تصاویر محدود منتشر شده از این خودرو حاکی از تغییر شکل آن و افزایش جذابیتش شده است، به‌نحوی که حالا زوایای تیز‌تر مشابه با طراحی نسخه‌های جدید ۲۰۸، ۲۰۰۸ و فیس لیفت ۳۰۰۸ در آن دیده می‌شود.

 

همچنین می‌توان انتظار به‌روز‌رسانی نهایی هم در قسمت داخلی داشت.

 

صحبت‌های اولیه مدیران پژو در خصوص ۳۰۸ نشان می‌دهد که این خودرو دارای پلتفرمی منعطف است و می‌توان انتظار عرضه نسخه‌های بنزینی، دیزلی، هیبریدی و حتی تمام الکتریکی را برای آن داشت.

 

گفته می‌شود که ۳۰۸ قابلیت تولید بر روی هر دو پلتفرم e-CMP و EMPZ را دارد و این یعنی امکان تولید نسخه‌های هیبریدی الکتریکی و تمام الکتریکی.

 

گفتنی است سیتروئن C۴ جدید و DS۴ در دست رونمایی به ترتیب از پلتفرم‌های e-CMP و EMPZ استفاده می‌کنند.

 

احتمالا به همین دلیل بسیاری از قطعات این خودرو با ۳۰۰۸ اشتراک گذاری شده باشند.

 

گمان می‌رود که نسخه بنزینی این خودرو به یک موتور اقتصادی ۱/۶ لیتری بنزینی الکتریکی به توان حدودی ۲۲۰ اسب بخار مجهز شود و برد حرکتی آن به کمک موتور برقی هم حدود ۳۰ مایل باشد.

منبع: car.ir

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.