برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

خودرو تارا اتوماتیک با دنده‌ای چه تفاوتی دارد؟ + مشخصات

  • کد خبر: ۵۵۳۰۸
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
  • ۲
خودرو تارا اتوماتیک با دنده‌ای چه تفاوتی دارد؟ + مشخصات
فروش خودروی جدید تارا در ۲ مدل دنده دستی و دنده اتوماتیک از امروز۲۰ دی آغاز می‌شود، اما این ۲ مدل چه تفاوت‌ها و ویژگی‌های به غیر از گیربکس اتوماتیک دارند که در این مطلب به این موضوع می‌پردازیم.

به گزارش شهرآرانیوز، فروش خودروی جدید تارا در ۲ مدل دنده دستی و دنده اتوماتیک از فردا ۲۰ دی آغاز می‌شود، اما این ۲ مدل چه تفاوت‌ها و ویژگی‌های به غیر از گیربکس اتوماتیک دارند که در این مطلب به این موضوع می‌پردازیم.

 

تفاوت‌های مدل اتوماتیک و دنده‌ای خودروی جدید تارا ایران خودرو

جدیدترین محصول ایران خودرو که در گذشته با نام پروژه k۱۳۲ شناخته می‌شد در ۲۹ آذز ۹۹ و با حضور وزیر صنعت و جمعی از مدیران ایران خودرو رسما " تارا" نام گرفت.

 

خودرو تارا اتوماتیک با دنده‌ای چه تفاوتی دارد؟ + مشخصات

تارای ایران خودرو در نمونه دنده‌ای و اتوماتیک به موتور EC۵ یا همان TU۵ پلاس مجهز است. این موتور ۱.۶ لیتری توان تولید ۱۱۰ اسب بخار با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر را دارد که این توان از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی و یا ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

 

خودرو تارا اتوماتیک با دنده‌ای چه تفاوتی دارد؟ + مشخصات

از جمله تفاوت‌های مدل اتوماتیک نسبت به نوع دستی را می‌توان در افزایش تعداد ایربگ‌ها از ۲ به ۴، صندلی‌های نیمه برقی راننده و سرنشین جلو، تاشوندگی آینه‌های جانبی وجود کمربند ۳ نقطه‌ای و صندلی‌هایی با روکش چرم و پارچه در نوع اتوماتیک ذکر کرد.

 

وجود رینگ‌های ۱۶ اینچی آلمینیومی نسبت به ریگ‌های ۱۵ اینچی فولادی نیز یکی از تغییرات ظاهری نمونه‌های اتوماتیک تارا نسبت به نوع دنده‌ای می‌باشد.

 

ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سانروف، ایزوفیکس، فرمان و دسته دنده چرمی، نمد درب موتو نیز از جمله تفاوت‌های دیگری ۲ مدل خودروی تارا است.

 

خودرو تارا اتوماتیک با دنده‌ای چه تفاوتی دارد؟ + مشخصات

با توجه به بخشنامه فروش تارا دنده ای، این خودرو با پیش پرداخت ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت نام خواهد شد. همچنین برای ثبت نام تارا اتوماتیک نیز به پیش پرداخت ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نیاز است. بر اساس بخشنامه موجود، ایران خودرو سود مشارکت و انصرافی را برای مشتریان تارا در نظر نگرفته است.

خودرو تارا اتوماتیک با دنده‌ای چه تفاوتی دارد؟ + مشخصات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
1
3
به جای این یه جیلی امگرند ۷ با موتور ۱۸۰۰ ec7 مدل ۲۰۱۳ دستی میگیرم که تنها خودروی چینی هست که توی تست تصادف یوروانکپ ۴ ستاره ایمنی گرفته و با استهلاک بسیار بسیار کمی که داره و امکانات بینظیرش نسبت به قیمتش و ۱۰ کیسه هوا و سانروف و سیستم صوتی تصویری ۸ اینچ و صندلی برقی چرمی هواپیمایی بزرگ و ۱۳۸ اسب بخار قدرت و رینگ ۱۶ آلومنیومی و تهویه مطبوع اتوماتیک و شیشه های دودی آمریکایی ضد نویز که یه صدای حتی خیلی ریز بعد از ۷ سال استفاده از اتاقش نمیاد و مصرف سوخت بسیار کم ۷ لیتر و کلی امکانات ریز و درشت دیگه ..... میخرم ، مگه مریضم پول بی زبون رو به ماشینی بدم که ارزش قیمتش رو نداره
نبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
2
3
روشن میشه حالا تو بازار میخواید عرضه کنید وای بر ما
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->