صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هیچ بعید نیست که شیخ دیاباته در دربی ۹۴ از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد. فکری درتازه‌ترین صحبت‌های خود با این بازیکن به نتایج تازه‌ای دست یافته است و هیچ بعید نیست از او درترکیب اصلی استفاده کند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، معادلات ترکیب استقلال تا حد زیادی روش است، اما احتمال دارد در خط حمله این تیم که به واقع نقطه قوت آن هم به حساب می‌آید تغییراتی ایجاد شود که احتمالات اندکی به آن می‌رود.

صحبت از بازی کردن شیخ دیاباته در ترکیب اصلی استقلال است. مهاجمی که در بازی با آلومینیوم اراک وقتی وارد میدان شد، خط دفاع حریف را ویران کرد و با حرکات نرم، اما فرینده خود آن‌ها را بار‌ها به زحمت انداخت. حالا با نزدیک شدن به دربی ۹۴ این سوال بزرگ مطرح است که آیا شیخ در ترکیب اصلی تیمش به میدان می‌رود یا اینکه محمود فکری از او به عنوان بازیکن تعویضی استفاده خواهد کرد؟ پاسخ این سوال سخت است، اما جالب توجه است که بدانید سرمربی استقلال در آخرین تمرین تیمش با شیخ پیرو همین موضوع صحبت کرده و شیخ به فکری گفته برای بازی ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب استقلال آماده است. حالا چشم‌ها به دست فکری است تا او تصمیم نهایی و بزرگ خود را درباره نحوه به کارگیری از دیاباته اعمال کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.