توصیه مهم پاشازاده به بازیکنان استقلال

  • کد خبر: ۵۵۰۸۴
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
توصیه مهم پاشازاده به بازیکنان استقلال
مهدی پاشازاده، پیشکسوت استقلال براین باور است که دوری از حواشی می‌تواند رمز موفقیت آبی‌ها باشد.

گروه ورزش|شهرآرا نیوز، مهدی پاشازاده مدافع سابق استقلال درباره برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر، اینطور می‌گوید: «وقتی تیم می‌برد و همچنان در صدر جدول است، یعنی شرایط خوب بوده است و نمی‌توان انتقادی کرد.

 اینکه چرا استقلال برخی مواقع راحت موقعیت می‌دهد، باید آنالیز شود که چرا این اتفاق می‌افتد. کادر فنی قطعاً بهتر می‌داند که شرایط تیم چطور است. بیشتر مشکلات بازیکنان روحی و روانی است و اگر حل شود، نقطه ضعف‌های تیم برطرف خواهد شد.»


 پاشازاده در ادامه می‌گوید: «از تیمی که برنده شده است نمی‌توان ایراد گرفت، بخصوص اینکه در صدر جدول هم حضور دارد. برخلاف هفته‌های گذشته، یکی از اتفاقات خوب در استقلال گلزنی مهاجمان است. شاید اگر صبر کنیم، اتفاقات خیلی بهتری رخ دهد. کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنند بازی به بازی بهتر شوند. فراموش نکنیم اینجا استقلال بوده و حاشیه‌هایش زیاد است. بازیکنی که از یک تیم دیگری آمده است، قطعاً متوجه شده که کوچک‌ترین موضوع در استقلال پررنگ دیده می‌شود.»

بازیکن سابق استقلال در ادامه توصیه می‌کند که باید حاشیه‌ها قبل از دربی کنترل شود: «اگر حواشی استقلال کنترل شود، مسیر تیم بهتر خواهد شد. تصور کنید برخی مسائل در تیم قبلی بازیکنان مهم نبودند، اما در استقلال بزرگ می‌شوند که تمرکز تیم را به هم می‌زنند. اگر بازیکنان تمرکز داشته باشند و دچار حواشی نشوند، تیم روال خوبش را پیش می‌برد.»


پاشازاده با اشاره به دربی هفته آینده می‌گوید: «دربی برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز است، بخصوص برای استقلال که به نوعی مهر اعتباری برای صدرنشینی و در نهایت قهرمانی‌اش در این فصل خواهد بود. چه بخواهیم و چه نخواهیم دربی برای هواداران اهمیت زیادی دارد.»


 پاشازاده درباره کناره‌گیری‌اش از هدایت تیم پاس همدان در لیگ دسته دوم هم می‌گوید: «یکسری مشکلات وجود داشت که تصمیم گرفتم ادامه همکاری ندهم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->