صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر راه و شهرسازی در واکنش به بازگشت قیمت خرید و فروش مسکن به سایت‌ها و پلت‌فرم‌های اینترنتی گفت: به‌شدت مخالف درج آگهی‌های فروش مسکن هستم و حتما پیگیر لغو رفع محدودیت خواهم بود.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسلامی در پاسخ به اینکه آیا بازگشت آگهی‌های فروش مسکن با هماهنگی و موافقت وزارت راه و شهرسازی است، اظهار کرد: خیر. من به‌شدت مخالف بازگشت قیمت‌ها به سایت‌ها و پلت‌فرم‌های مجازی هستم چرا که قیمت‌ها بدون مبنا و توهم زا درج می‌شود.

اسلامی درباره اینکه وزارت راه چه تدبیری برای جلوگیری از رفع محدودیت درج آگهی‌های فروش خواهد داشت، گفت: حتما پیگیر از سرگیری ممنوعیت درج آگهی مسکن خواهیم بود. قیمت‌های توهم‌زا نباید موجب افزایش قیمت مسکن شود آن هم در شرایطی که قیمت مسکن در ماه گذشته رشدی نداشته و به مرحله تثبیت رسیده است.

 امروز و بعد از حدود ٨ ماه، درج قیمت خودرو و مسکن در آگهی‌های فروش از سر گرفته شد.

از اواخر اردیبهشت‌ماه امسال و بعد از ماه‌ها تلاش وزارت راه و به دستور دادستانی با هدف جلوگیری از التهاب و قیمت‌گذاری صوری در بازار مسکن قیمت فروش مسکن از اپلیکیشن‌ها، وب سایت‌ها و پلت‌فرم‌های اینترنتی حذف شد. در آن زمان قیمت مسکن در ماه‌های فروردین و اریبهشت با وجود تعطیلی بنگاه‌های املاک به‌شدت بالا رفته بود.

در شهریورماه امسال دادستانی اعلام کرد افرادی که قصد درج آگهی در سامانه‌های فروش مسکن و خودرو را دارند باید در سامانه «امتا» (احراز مشتریان تجارت الکترونیکی) احراز هویت شوند. با این حال در چند روز گذشته، قیمت‌های فروش مسکن و خودرو به پلت‌فرم‌های آگهی آنلاین بازگشته است.
 
 
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.