صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جزئیات استخدام معلمان حق‌التدریس در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۵۷۱۱۲
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
معاون وزیر آموزش و پرورش از در نظر گرفتن ردیف استخدامی برای همه نیروهای حق‌التدریس مشمول قانون تبصره ۱۰ ماده ۱۷ خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تا پایان ۱۴۰۰ برای همه نیرو‌های مشمول قانون تبصره ۱۰ ماده ۱۷ ردیف استخدامی گرفته می‌شود.
 
قاسم احمدی‌لاشکی عصر امروز در نشست با مدیران آموزش و پرورش استان گلستان اظهار داشت: حدود ۸۸ هزار نیروی حق التدریس در بدنه آموزش و پرورش فعال هستند که تا کنون برای ۲۵ هزار و ۴۹۷ نفر ردیف استخدامی گرفته و به دانشگاه فرهنگیان معرفی شدند.

وی گفت: باقی این افراد نگران نباشند، در جلسه دو شب قبل با وزیر آموزش و پرورش، وی از مکاتبه با رئیس‌جمهور در این زمینه خبر داد. این نیرو‌ها نگران نباشند و تا پایان ۱۴۰۰ برای همه آنان ردیف استخدامی گرفته می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود ۵۴۰ هزار کلاس درس در کشور داریم که ۱۱۰ هزار کلاس جدید باید ساخته شود.

وی بیان داشت: امسال با کمک مجلس و کمیسیون تلفیق  ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

احمدی لاشکی خاطرنشان کرد: در روستا‌ها در قالب ۳۰ درصد مشارکت خیران و ۷۰ درصد مشارکت دولت و هم چنین در شهر‌ها به صورت ۵۰ درصد ساخت مدارس در دستور کار قرار دارد.
 
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.