صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت حدود ۴۰۰ هزار تومان رشد کرد. این رشد در حالی است که پیش از این وعده آزادسازی کامل سهام عدالت مطرح شده‌بود. اما حالا دولت اعلام کرده فعلا برنامه‌ای برای آزادسازی سهام عدالت در ۲۲ بهمن ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، ارزش سهام عدالت در جریان معاملات امروز بیش از ۴۰۰ هزار تومان رشد کرد و به نزدیک ۱۱ میلیون تومان رسید. این در حالیست که ارزش سهام عدالت در جریان معاملات ۲ هفته گذشته کمتر از ۹/۵ میلیون تومان بود.

اگر زمان‌بندی اعلام شده از سوی رئیس‌جمهور عملی شود، باید ۳۰ درصد سوم در روز ۲۲ بهمن و ۱۰۰ درصد آن تا عید آزاد شود، در واقع به گفته مسئولان قرار است در سال آینده سهام عدالت وارد پرتفوی شخصی افراد شود اما این روزها دهقان‌دهنوی، رئیس جدید سازمان بورس از به تعویق افتادن آزادسازی ۳۰ درصد سوم سهام عدالت خبر داده است.

همچنین در برگه‌های یک میلیون تومانی نیز که اکنون ارزش آن به حدود ۲۱ میلیون تومان رسیده، ۳۰ درصد آزادسازی شده آن ۶٫۲ میلیون تومان و ۶۰ درصد آزادسازی شده آن ۱۲٫۴ میلیون تومان می‌شود.

هرچند مدتیست که روند فروش سهام عدالت تقریبا متوقف شده اما با بهبود بازار سهام ممکن است این فروش‌ها از سر گرفته شود. آیا این اتفاق در دو ماه پایانی سال رخ خواهد داد؟

با این حساب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به ۶ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان و ۳۰ درصد آن به ۳ میلیون و ۲۸۸ هزار تومان رسیده است.

 

                                                                          آخرین اخبار درباره سهام عدالت را در شهرآرانیوز بخوانید 

منبع: تجارت نیوز

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
خدایا کمک کن سهامم امروز فروش بره خیلی خیلی نیاز دارم کمکم کن
قادر
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
ای بابا شما هم مردم را از این سهام عدالت خسته کردبد، فقرا منتظر هستند
جهاد
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
اقای دهقان دهنوی در چ رابطی توی این صفحه حرف زدی چی گفتی یعنی چی در برگهای ده ملیونی ارزش فروشش اینقدر هست یا نیست مگه پنج ماه قبل ارزش ۶۰ درصد فروش سبد یکملیونی ن هجده ملیون وصد بود مگه با این افت بعد پنج ماه میخای بیشتر افت کنه تا فروش از سرگرفته بشه چرا انصاف ندارین
پرویز
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
بابا جمع کنید این مسخره بازیارو یه روز میره بالا یکماه میاد پایین من دوس دارم ضرر کنم اگه سهام متل منه که میخوام بفروشم مگه جرمه که دوس دارم ارزون بفروشم بیخیال بابا ملت سر کار گذاشتید
ناشناس
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
پول فروش سهام عدالت مردمو بدهید
آیت جلیل
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
تو رو خدا دیگه بسه پول سهام مردمو بدهید
نیما بردبار
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
سلام خواهش میکنم بول سهام عدالت را بدخید
سمیرا
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
سلام پس کی قراره سی درصد دوم وتریز بشه من الان سه ماهه فروختم یک قرون نگرفتم