صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

محدودیت تردد شبانه از چه ساعتی اعمال می‌شود؟

  • کد خبر: ۵۷۸۰۶
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
طی چند روز اخیر در ارتباط با منع تردد در شهرهای نارنجی ساعت‌های مختلفی اعلام شده و برای بسیاری از شهروندان این سئوال مطرح می‌شود که منع تردد در چه ساعتی اعمال می ش

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ رسول ابراهیمی جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی در این زمینه گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت برای شهرهای نارنجی و قرمز اعمال می شود. استان های اصفهان، فارس، مشهد، بوشهر، خوزستان، هرمزگان، کیش و قشم اکنون آبی است و شیب ملایمی به سمت زرد دارند در این صورت چنانچه وضعیت شهرها از آبی به زرد تغییر کند محدودیت های درون و برون شهری در این استان ها اعمال می شود.

 

جانشین معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد:‌ اکنون استان های گیلان، مازندران و گلستان و بخشی از شهرهای سایر استان ها به رنگ نارنجی و زرد هستند اما پلیس راهور همه این استان ها را به عنوان نارنجی تلقی کرده و محدودیت ها اعمال می شود یعنی خودروهای غیر بومی حق ورود به استان های بومی را ندارند.

 

ابراهیمی اضافه کرد: اکنون محدودیت طرح شبانه در شهرهای نارنجی از ساعت ۲۱ تا سه بامداد است و در سایر شهرهای زرد و آبی با توجه به تصمیم استانداری ها که روسای کمیته مقابله با کرونای استانی هستند، ساعت تردد اعمال می شود.

 

منبع: ایرنا


اینجا بخوانید: سفر به شهر‌های نارنجی کرونا ممنوع است + لیست شهر‌ها (۱۵ بهمن ۹۹)

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.