سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گفتگو با مادر سربازی که از نماینده مجلس سیلی خورد + فیلم

  • کد خبر: ۵۶۸۱۰
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
  • ۶
گفتگو با مادر سربازی که از نماینده مجلس سیلی خورد + فیلم
مادر سربازی که سیلی خورد: شبی که این خبر را شنیدم از غصه نتوانستم بخوابم، به پسرم افتخار می‌کنم.
به گزارش شهرآرانیوز، خبر سیلی زدن یکی از نمایندگان مجلس به مامور وظیفه راهور در تهران بازتاب گسترده‌ای درفضای مجازیداشت فارغ از تایید یا تکذیب این اتفاق، بسیاری معتقد بودند وجود سربازانی که جلوی تخلف مسئولان می‌ایستند قابل احترام است، اما در گیر و دار انتشار انبوه این خبر در فضای مجازی ، شاید دانستن حال دل مادر این سرباز آملی که دور از فرزندش این اتفاق تلخ را در فضای مجازی تجربه کرده است خواندنی باشد.

پیدا کردن نشانی از این سرباز کمی سخت بود، شاید لهجه مازندرانی او بهترین راهنما برای یافتنش باشد، پرس و جو‌ها از انتظامی مازندران آغاز شد و به شهرستان آمل و منابع خبری این شهرستان رسید اما هیچ نتیجه‌ای نداد کسی از این سرباز خبری ندارد همه می‌گویند شنیدیم اسمش عابد – الف اهل مازندران و آمل است، تلاش برای یافتن سرنخی بهتر از این سرباز از منابع غیر رسمی بالاخره نتیجه داد، یک اسم با شماره تلفن همراه این سرباز که خاموش بود و شماره تلفن منزلش در  آمل که با اولین زنگ برداشته شد، صدای بغض آلود اما بسیار مهربان یک بانوی مازندرانی که دائم مرا فرزند خود خطاب می‌کرد حکایت از این داشت که بالاخره به مقصود رسیدیم.

مادر این سرباز آملی در ابتدا می‌گوید: چون گوشی مدرن ندارد خبر سیلی خوردن فرزندش را یکی از بستگانش در فضای مجازی دیده و به او اطلاع داده است و پسرش عابد، چون می‌دانست از کتک خوردنش ناراحت می‌شوم از این اتفاق چیزی به من و پدرش نگفته بود.
 
این مادر آملی که به عنوان راننده سرویس مدارس فعالیت می‌کرد و حالا به دلیل شیوع کرونا بیکار شده است، گفت: من به کار پسرم که برای اجرای قانون جلوی تخلف را گرفته و در این راه سیلی هم خورده است افتخار می‌کنم اما شبی که این خبر را شنیدم از گریه نتوانستم بخوابم.

او گفت: اگر یک ملت هم از  پسرم حمایت کنند باز کسی باید مادر باشد تا بتواند درد کتک خوردن فرزندش را در شهر غریب  درک کند.

مادر سرباز آملی می‌گوید: با چنگ و دندان فرزندم را بزرگ کردم و انتظار نداشتم پسرم به خاطر اجرای قانون سیلی بخورد
 
مادر سرباز راهور که سیلی خورده است گفت: ۶ ماه از خدمت سربازی عابد گذشته و او از یک ماه قبل تاکنون به مرخصی نیامده ، اگرچه دوری فرزند سخت بود اما این دو روز زندگی برایم سخت تر شده است.

او می‌گوید: شاید پسرم در چشم برخی مقامات فقط یک سرباز معمولی باشد، اما همه داشته‌های من پسرم است که او را با جسم و روحم در هر کجای دنیا باشد محافظت خواهم کرد.
 
 

مادر سربازی که سیلی خورد: شبی که این خبر را شنیدم از غصه نتوانستم بخوابم

تعداد بازدید : 5125
 
منبع: YJC
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
1
3
برپدراین دولت
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
2
به نظر من این نماینده دیگه حائز شرایط نماینده بودن مردم استان عزیز ما یعنی استان خراسان نیست خواهشا دیدگاهدبنده رو به عنوان یک خراسانی منتشرکنین
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
2
2
اگر سرباز درست وظیفه اش را انجام میداد این مشکلات به وجود نمی امد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خیلی دوست داشتم ببینم به خودت این سیلی رو می زد بازم این حرف رو می زدی و مادرت می گفت که حتما وظیفتو خوب انجام ندادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
2
1
اگه سربازهم وظیفه شو درست انجام نمی داد اون نماینده حق نداشت سیلی بزنه چطور سرباز باید وظیفشو درست انجام بده ولی نماینده مجلس که نماینده مردم و الگوی مردمه چطور به وظیفه خودشو عمل نکرده و این اجازه رو می ده تا سیلی بزنه مگه وظیفه اون خدمت به مردم نیست وظیفه اون سیل زدنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
1
1
خیلی بی جا کرده که سیلی زده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->