صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کشف لاشه ۲ آهو از خانه شکارچیان در خواف

  • کد خبر: ۶۰۲۴۵
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست خواف از کشف و ضبط لاشه چند گونه حفاظت شده در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.
مهدی قرآنی | شهرآرانیوز - سرپرست اداره حفاظت محیط زیست خواف از کشف و ضبط لاشه چند گونه حفاظت شده در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.
داوود نورمحمدی در تشریح جزئیات این پرونده گفت: محیط‌بانان یگان حفاظت این سازمان در پی دریافت خبری از سوی منابع اطلاعاتی خود به گزارشی دست یافتند که نشان می‌داد ۲ شکارچی غیر مجاز اقدام به شکار چند رأس آهو کرده و این حیوانات را در خانه مسکونی‌شان سلاخی کرده‌اند.

این مقام مسئول بیان کرد: مأموران پس از دستیابی به این خبر با هماهنگی قضایی وارد عمل شدند و مخفیگاه ۲ متهم این پرونده را در یکی از روستا‌های حاشیه منطقه حفاظت شده سیرخون شناسایی کردند. محیط‌بانان در ادامه عملیات خود با همکاری عوامل انتظامی شهرستان خواف و اخذ مجوز ورود به منزل به بازرسی ۲ خانه از متخلفان اقدام کردند.

نورمحمدی ادامه داد: پس از ورود مأموران به محل و انجام بازرسی از خانه اجزا و گوشت ۲ رأس آهو و سر یک خرگوش که به‌تازگی شکار شده بودند کشف و توقیف شد.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست خواف بیان کرد: دستگیری متخلفان که قبل از حضور مأموران از محل گریخته بودند در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت و تحقیقات این پرونده همچنان ادامه دارد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.