صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: اردوگاه نگهداری و درمان معتادان متجاهر واقع در منطقه حسن آباد فردا دوشنبه ۱۸ اسفند افتتاح می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی در این خصوص افزود: عملیات اجرایی احداث اردوگاه نگهداری و درمان معتادان متجاهر واقع در منطقه حسن آباد با همکاری استانداری و با هدف کنترل آسیب‌های اجتماعی در تاریخ ۲۴ تیرماه امسال آغاز شد.


وی با بیان اینکه این مرکز در زمینی به مساحت ۳۲ هزار متر مربع قراردارد، اظهارکرد: در فاز اول ۲۰ هزار متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال برای نگهداری و درمان معتادان متجاهر آماده سازی شده است.
کاظمی اضافه کرد: فاز اول دارای پذیرش ۵۰۰ نفر است که در فاز بعدی ظرفیت پذیرش آن به ۳ هزار نفر افزایش خواهد یافت.


معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: این اردوگاه دارای مرکز توانبخشی و کاهش آسیب ها، ۳ باب سوله شامل ۲ باب سوله قرنطینه و یک باب سوله بهداری با مجموع زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع است.


وی ادامه داد: همچنین این اردوگاه دارای ساختمان غربالگری، سوله بهداری با زیربنای ۱۱۰۰ متر مربع
و سالن غذا خوری با مساحت ۹۶۰ متر مربع است.


معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در مجموع برای احداث اردوگاه نگهداری و درمان معتادان متجاهر حسن آباد، ۱۷۰ متر دیوار حائل و ۷۰۰ متر حصار کشی، ۱۶۸۰۰ مترمربع محوطه سازی، ۵۷۰۰ مترمربع فضای سبز، تاسیسات شامل تامین روشنایی، احداث منبع آب و اتاق پمپاژ اجرا شده است.


کاظمی افزود: همچنین برای بهره برداری از این اردوگاه بخش‌های مختلف قرنطینه، اداری، غربالگری، بهداری و سالن غذا خوری به امکانات مورد نیاز تجهیز شده است.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.