صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از توزیع ۱۱ هزار و ۶۰۰ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار تا پایان امسال خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا رجوعی روز یکشنبه در حاشیه نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای طرح‌های توزیع اقلام اساسی در استان و به منظور جلوگیری از التهابات ناشی از افزایش تقاضا تا پایان امسال این میزان کالا شامل گوشت مرغ منجمد، قند و شکر، روغن و برنج هندی به قیمت مصوب در بازار توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: این میزان شامل هزار و ۳۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۲ هزار و ۴۰۰ تن برنج هندی، ۲ هزار و ۹۰۰ تن شکر سفید، هزار و ۵۰۰ تن قند و سه هزار و ۵۰۰ تن روغن است که با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کشور در استان عرضه می‌شود.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در این طرح هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد ۱۵۵ هزار ریال، برنج هندی ۱۸۵ هزار ریال، شکر سفید ۸۷ هزار ریال و قند ۹۵ هزار ریال عرضه می‌شود.

رجوعی افزود: کالا‌های اساسی مزبور از طریق شبکه‌های صنفی منتخب و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال توزیع است و با برنامه ریزی انجام گرفته، توزیع کالا‌های اساسی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
 
 
منبع:ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.