صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به گفته شهردار مشهد، عملیات اجرایی دوربرگردان زیرگذر آزادی به بولوار جانباز در این‌هفته آغاز می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ از مدت‌ها قبل با وجود گره‌های کور و شدید ترافیکی در مسیر بزرگ‌راه آزادی به مسیر‌های مجاور این بزرگ‌راه، یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان شهری در دوره‌های گذشته و حال مدیریت شهری رفع این معضل بوده است، به‌گونه‌ای که به دلیل کمبود مسیر‌های انتخابی برای خودروها، شاهد ترافیک شدید در برخی معابر ورودی یا خروجی به این‌شریان، به عنوان یکی از اصلی‌ترین شریان‌های ورودی شهر مشهد بوده‌ایم. این‌معضل البته در ایام خاصی از سال همانند نوروز، ایامی از تابستان و برخی روز‌های دیگر در طول سال، شاهد وقوع گره‌های ترافیکی شدید برای انتخاب مسیر توسط رانندگان می‌شود. با‌این‌حال به گفته شهردار مشهد قرار است برای رفع بخشی از این گره ترافیکی، تمهیدی اندیشیده شود.

در‌همین‌راستا، محمدرضا کلائی، در پستی اینستاگرامی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه دوربرگردان زیرگذر آزادی به جانباز از هفته پیش‌رو، گفت: طرح دوربرگردان زیرگذر آزادی به جانباز نهایی شد و به امید خدا با همت همکارانم در سازمان عمران شهرداری مشهد، طی هفته پیش‌رو عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌شود و براساس برنامه زمانی ده‌ماهه آماده بهر ه‌برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: «یکی از معضلات ترافیکی بزرگ‌راه آزادی که متأسفانه تصادفات شدید و زیادی را ایجاد می‌کند و هم باعث اتلاف وقت شهروندان می‌شود، ترافیک سنگین حدفاصل میدان قائم (عج) تا میدان استقلال است و بسیاری از همشهریان انتقاداتی را که نسبت به این موضوع داشتند در صفحه شخصی من در اینستاگرام اعلام کردند؛ موضوعی که نشان می‌داد دوربرگردان همسطح، کارایی لازم برای کاهش ترافیک را ندارد و با بررسی‌های انجام‌شده، طرح دوربرگردان زیرگذر آزادی به جانباز نهایی شد. از آقای کاظمی برای پیگیری‌های ایشان برای اجرایی شدن این‌پروژه تشکر می‌کنم و پیشاپیش به آقای حجازی و همکاران ایشان خداقوت می‌گویم.»
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.