صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اثر علیرضا پاکدل، کارتونیست روزنامه شهرآرا، دیپلم افتخار فینال جشنواره بین‌المللی کاریکاتور روسیه با موضوع محیط زیست و گرم شدن کره زمین را کسب کرد. این جشنواره بین‌المللی در کشور روسیه برگزار شد و ۶۰۰ کارتونیست از ۴۰ کشور در این جشنواره حضور داشتند و ۲ هزار اثر نیز به این جشنواره ارسال شده بود.

به گزارش شهرآرانیوز - جشنواره بین‌المللی کاریکاتور روسیه با موضوع محیط زیست و گرم شدن کره زمین در کشور روسیه ۲۰۲۱ برگزار شد و ۶۰۰ کارتونیست از ۴۰ کشور در این جشنواره حضور داشتند و ۲ هزار اثر نیز به این جشنواره ارسال شده بود.

 

علیرضا پاکدل، ضمن اعلام این خبر در صفحه اینستاگرامش اظهار کرده است: خیلی خوشحالم اولین موفقیت کاری من در سال جدید ،جایزه ویژه جشنواره محیط زیست روسیه ۲۰۲۱ به این اثر من تعلق گرفت. وی افزوده است: محیط زیست همیشه برای من بسیار مهم بوده و خوشحالم در این‌جشنواره این‌جایزه را کسب کردم.

 

علیرضا پاکدل ، تاکنون جوایز متعدد و معتبرجهانی کسب کرده و تاکنون چندین نمایشگاه مستقل از آثارش نیزبرگزار شده است. پاکدل از زمان شیوع کرونا ، کارتون‌های بسیاری با موضوع این ویروس، آگاهی بخشی به مردم در خصوص آسیب های این همه گیری و حمایت از کادر درمان خلق کرده است.

 

 

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.