گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد
سرخط خبرها

علیرضا پاکدل در دومین مسابقه بین‌المللی کارتون «اهدای عضو» داوری می‌کند

  • کد خبر: ۸۰۳۲۷
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
علیرضا پاکدل در دومین مسابقه بین‌المللی کارتون «اهدای عضو» داوری می‌کند
کارتونیست روزنامه «شهرآرا» به‌عنوان یکی از اعضای هیئت داوران دومین مسابقه بین‌المللی کارتون «اهدای عضو» کشور ترکیه انتخاب شد.

به گزارش شهرآرانیوز - علیرضا پاکدل، کارتونیست و تصویرگر و طراح روزنامه «شهرآرا»، به‌عنوان یکی از اعضای هیئت داوران دومین مسابقه بین‌المللی کارتون «اهدای عضو» کشور ترکیه انتخاب و معرفی شد.

 

داوران این جشنواره، کارتونیست‌های برجسته از کشورهای ترکیه، ایتالیا، لهستان، اندونزی، بلژیک و قبرس و ایران هستند و پاکدل به عنوان تنها نماینده ایران در این جشنواره حضور دارد.

 

علیرضا پاکدل در دومین مسابقه بین‌المللی کارتون «اهدای عضو» داوری می‌کند

 

دانشکده هنر، طراحی و معماری، گروه طراحی ارتباطات بصری با همراهی بنیاد پیوند ترکیه تحت پروتکلی برای سازماندهی دومین مسابقه بین‌المللی کارتون «اهدای عضو» برای افزایش آگاهی در مورد اهدای عضو گرد هم آمدند و هدف این مسابقه افزایش آگاهی اجتماعی در مورد اهدای اعضای بدن در سطح ملی و بین المللی با استفاده از قدرت هنر است.

 

بیش از یک میلیون بیمار در سراسر جهان و تقریباً بیست و شش هزار بیمار در ترکیه منتظر هستند تا یک عضو مناسب برای زنده‌ماندن از طریق پیوند اعضای اهدایی دریافت کنند. بر این اساس، امید است با افزایش آگاهی درباره اهدای اعضای بدن بتوان اعضای بیشتری را در اختیار آنها قرار داد. از این نظر، هدف ایجاد تغییر نگرش مثبت در اهدای عضو است، به لطف آثار هنری، خلاق و چشمگیر که توسط کاریکاتوریست‌ها طراحی شده است.

 

منبع: مهر

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->