صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس جمهور آمریکا در سخنانی متفاوت گفته است: از اینکه ایران پذیرفته در گفتگو‌‌ها شرکت کند ما خرسند هستیم و ما هیچ وقت نباید از برجام خارج می‌شدیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئیس جمهور آمریکا در سخنانی متفاوت گفته است: از اینکه ایران پذیرفته در گفتگو‌‌ها شرکت کند ما خرسند هستیم و ما هیچ وقت نباید از برجام خارج می‌شدیم.

 

آنطور که رسانه‌های مختلف از جمله ایرنا روایت کرده‌اند، جو بایدن در نشست خبری مشترک با یوشی هیده سوگا، نخست وزیر ژاپن در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات وین و غنی‌سازی ۶۰ درصد اورانیوم در ایران عنوان کرد: ما فکر نمی‌کنیم که این برای ایران مفید باشد که بگوید می‌تواند به غنی‌سازی ۶۰ درصدی برسد و خلاف توافق(هسته‌ای) است. ما گرچه خوشحالیم که ایران برای بحث و گفت‌وگو، گفتگوهای غیرمستقیم با ما موافقت کرده است تا در مورد چگونگی حرکت به جلو و آنچه برای اجازه دادن به ما برای بازگشت به برجام مورد نیاز است، بحث شود.

 

بایدن اضافه کرد: اگرچه به اعتقاد من هرگز نباید از آن توافق(برجام)، خارج می‌شدیم.

 

وی با این ادعا که مذاکرات بدون امتیاز دادن انجام شده است و آنها هم مایل به امتیاز دادن برای آن نبودند، گفت: بنابراین بحث‌ها جریان دارد و من فکر می کنم قضاوت در مورد اینکه نتیجه چه خواهد بود زود است. ما هنوز در حال صحبت هستیم.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.