صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آغاز نظارت‌های ویژه در دو هفته خاص پیش رو در مشهد

  • کد خبر: ۶۴۸۸۸
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
رئیس ستاد کرونا شهرداری مشهد از آغاز نظارت‌های ویژه در بخش حمل‌ونقل عمومی در دو هفته خاص پیش رو خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا خواجه نائینی در جلسه ستاد کرونا شهرداری مشهد، اظهار کرد: با توجه به افزایش بیماران بستری ناشی از کرونا در شهر مشهد، مقرر شد به‌صورت خاص دو هفته ویژه را در بخش خدمات شهری در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

وی افزود: همچنین برای این مدت در بخش حمل‌ونقل عمومی نیز باید نظارت‌ها شدت بیشتری پیدا کند. در حوزه پارک‌ها نیز باید از هر نوع تجمع مردم در این مکان‌ها جلوگیری به عمل آید و با آنان نیز برخورد قاطعی صورت گیرد.

رییس ستاد کرونا و معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین در حوزه همکاران خود شهرداری نیز بخشنامه ۵۰ درصد دورکاری باید به‌صورت ویژه رعایت شود.

خواجه نائینی بابیان اینکه در طول این مدت کارگاه پروژه‌های غیرضروری نیز به تاکید شهردار تعطیل خواهند شد، تصریح کرد: در بخش مراجعه شهروندان نیز بنا بر آن شد که در این دو هفته پاسخگویی به سوالات مردم در حوزه شهرسازی و پروانه به‌صورت الکترونیکی باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد در حوزه الیت نیز مقرر شد، اگر شورا مصوب کند در این دو هفته نیرو‌های الیت نیز در اختیار قطار شهری و اتوبوسرانی باشند تا در بخش نظارت ناوگان‌های حمل‌ونقل عمومی مشغول به فعالیت شوند.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.