صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مرد جوان که راهی جز فرار نداشت، برای اینکه به دام نیفتد از محل گریخت. مأموران بلافاصله بر این سارق چاقو به دست چیره شده و او را دستگیر کردند.

قرآنی | شهرآرانیوز؛ چاقوی برهنه در دستانش خوش‌رقصی می‌کرد. وقتی مقاومت زن جوان را دید به زور می‌خواست زر و زیورش را تلکه کند، اما بخت با او یار نبود و مأموران پلیس در حالی که از قبل ردش را زده بودند، سر رسیدند.


مرد جوان که راهی جز فرار نداشت، برای اینکه به دام نیفتد از محل گریخت. مأموران بلافاصله بر این سارق چاقو به دست چیره شده و او را دستگیر کردند. متهم که ۴۰ سال دارد در ابتدا حاضر به همکاری با مأموران نبود و مشاهدات مجریان قانون را انکار می‌کرد، اما پس از انتقال به کلانتری سجاد در رویارویی با شاکی پرونده جرمش را پذیرفت.


به گفته فرمانده انتظامی مشهد متهم هنگامی که با مقاومت شاکی روبه‌رو می‌شود به رویش چاقو کشیده و یک ضربه به دست مال‌باخته می‌زند. این سارق خشن پس از ضرب‌وجرح زن جوان کیف دستی او را سرقت می‌کند که در این لحظه مأموران سررسیده و او را زمین‌گیر می‌کنند.


طبق اعلام سرهنگ حسین دهقان‌پور در این عملیات کیف دستی سرقت شده که بنا بر ادعای همسر شاکی پرونده، مقداری طلا، ارز و جواهر در آن بود، تحویل مال‌باخته می‌شود.


متهم نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی در اختیار دادسرا گرفته تا تعداد جرائم احتمالی او نیز مشخص شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.