ضرر‌های حمام طولانی | زمان استاندارد زیر دوش ماندن چقدر است؟ تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا اوایل هفته آینده (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باور‌های اشتباه مردم درباره آبلیمو‌های سنتی تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده سرماخوردگی‌ها کروناست تاکید معاون استاندار خراسان‌رضوی بر راه‌اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سومین رستوران متخلف در طرقبه‌شاندیز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد
سرخط خبرها

سرقت با لباس زنانه

  • کد خبر: ۶۳۳۹۴
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
سرقت با لباس زنانه
مرد جوان در حالی که می‌دانست همسایه‌اش در خانه نیست، متوجه حضور زنی جوان که ماسک به چهره داشت، شد. این شهروند هوشیار مشهدی که به حضور این زن در خانه همسایه‌اش مشکوک شده بود با شماره‌گیری تلفن ۱۱۰ موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش داد.
مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ مرد جوان در حالی که می‌دانست همسایه‌اش در خانه نیست، متوجه حضور زنی جوان که ماسک به چهره داشت، شد. این شهروند هوشیار مشهدی که به حضور این زن در خانه همسایه‌اش مشکوک شده بود با شماره‌گیری تلفن ۱۱۰ موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش داد.

تیمی از مأموران دایره تجسس کلانتری میرزا کوچک‌خان که از طریق مرکز پیام سرخط پیگیری این ماجرا شده بودند با طرح فرضیه سرقت از خانه مورد نظر بلافاصله خود را به محل رساندند. زن مشکوک که هنوز در خانه مسکونی حضور داشت بی‌اطلاع از حضور مأموران پلیس قصد خروج از محل را داشت که در برابر مجریان قانون قرار گرفت. ضابطان قضایی، اما با دیدن سوژه مورد نظر دریافتند که او مردی جوان بوده که با پوشش زنانه وارد خانه مورد نظر شده است. ضدونقیض‌گویی این فرد مشکوک، هویت را برای مأموران دایره تجسس کلانتری میرزاکوچک‌خان فاش کرد و مشخص شد که او با اطلاع از خالی بودن این ملک مسکونی با هدف سرقت وارد محل شده است.


خیانت به آشنای قدیمی

متهم به دام افتاده که دیگر دستش برای قانون رو شده بود به‌ناچار در همان ابتدای تحقیقات پلیسی به سرقت از خانه مورد نظر اعتراف کرد و مأموران نیز برای بررسی تکمیلی پرونده این فرد را به مرکز فرماندهی خود انتقال دادند.
پس از انتقال سارق جوان به کلانتری و انجام بازجویی از او مشخص شد که ملک مورد دستبرد، متعلق به یکی از آشنایان قدیمی او است که این فرد با طرح دوستی و جلب اعتماد صاحب‌خانه از روی کلید در‌های ورودی یک نسخه برای خودش تهیه کرده و در زمان نبود اهالی خانه نقشه شوم خود را عملی ساخته است.
متهم برای اینکه شخصی به او مشکوک نشود در پوشش زنانه و با ماسک وارد محل شده، اما در این بین ظن به‌موقع مرد همسایه مانع از عملی شدن نقشه شوم او شد.


سرقت اموال قیمتی از خانه

مأموران در بازرسی بدنی متهم ۳ دسته کلید، یک رشته گردنبند، یک حلقه النگو، ۲ حلقه انگشتر، ۲ رشته زنجیر و ۲ حلقه گوشواره طلای سرقتی را کشف و ضبط و ضمیمه پرونده این سارق کردند. فرمانده انتظامی مشهد نیز درباره جزئیات این پرونده توضیح داد: جزئیات این پرونده گفت: متهم مردی ۲۷‌ساله است که در تحقیقات اولیه ضمن قبول اتهام، به جرمش نیز اقرار کرده است. سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای کشف دیگر جرائم احتمالی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.


زورگیری از سوپرمارکت

این مقام ارشد انتظامی مشهد در ادامه به دستگیری زورگیران منطقه توس اشاره کرد و گفت: در این پرونده مأموران دایره تجسس کلانتری کاظم‌آباد در پی دریافت خبری از سوی متصدی یک سوپرمارکت مبنی بر زورگیری وجه نقد از او به دست ۲ متهم، بلافاصله وارد عمل شدند.

سرهنگ صارمی افزود: ضابطان قضایی ما در کلانتری کاظم‌آباد در حالی خود را به محل ارتکاب جرم رساندند که ۲ متهم مورد نظر هنوز در صحنه جرم حضور داشتند. مأموران با مشاهده این افراد در اقدامی غافل‌گیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. متهمان نیز برای تحقیقات تکمیلی و کشف دیگر جرائم احتمالی به دادسرا انتقال داده شدند.
رئیس پلیس مشهد به اجرای عملیات دیگری از سوی مأموران کلانتری کاظم‌آباد که منجر به دستگیری یک گروه سارق شد پرداخت و ادامه داد: مأموران این مجموعه انتظامی در رصد شبانه و میدانی خود در بولوار توس به فردی که در حال بازکردن در یک دستگاه خودرو پراید بود مشکوک شدند و به سراغ او رفتند. متهم با دیدن مأموران پا به فرار گذاشت که طولی نکشید زمین‌گیر و دستگیر شد.

سرهنگ صارمی بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به سرقت از خودرو پراید به ۴ فقره سرقت لوازم داخل خودرو دیگر نیز اعتراف کرد و دیگر همدستان خود را معرفی کرد. تحقیقات مأموران برای شناسایی دیگر همدستان این سارق حرفه‌ای ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->