صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم ملی بسکتبال باز هم با اختلاف مقابل ژاپنی‌ها شکست خورد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، آخرین بازی دستگرمی تیم ملی بسکتبال ایران و ژاپن در استان ایواته با برتری ژاپن (۵۰-۷۶) به پایان رسید. تیم منتخب ژاپن بدون ماکاتو هیجیما، آوی شفر و دایکی تاناکا بازیکنانی که در بازی قبلی در ترکیب تیم ژاپنی بودند در این بازی به میدان رفت. برای ایران هم بهنام یخچالی هم بازی نکرد.
تیم ایران با جلال‌پور، جمشیدی، نیکخواه‌بهرامی، کاظمی و گرامی‌پور بازی را شروع کرد و در کوارتر دوم تیم ایران ۵ به ۱۶ باخت نیمه نخست ۲۰ امتیاز (۴۲ بر ۲۲) عقب افتاد. صمد نیکخواه‌بهرامی با ۱۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن بود، اما در نیمه دوم بازی نکرد.
ایران در کوارتر سوم جبران کرد و ۶ دقیقه مقابل حریف گل نخورد. نتیجه این وقت ۱۹ – ۷ به سود ایران شد. بازیکنان ایران یک کوارتر خوب با بازی‌سازی سینا واحدی به نمایش گذاشتند.
در وقت چهارم؛ بازی ۸ – ۰ ژاپن برتری ۵۷ بر ۴۱ این تیم را رقم زد و در نهایت این کوارتر را ۲۷ بر ۹ از آن خود کردند. پرتاب‌های آزاد ایران هم ناامید کننده بود.
به این ترتیب بازی‌های دستگرمی بین‌المللی ایران در میاگی و ایواته با یک برد و دو باخت تحقیرآمیز با ۲۸ و ۲۶ اختلاف امتیازقابل منتخب نفرات ژاپن با تعدادی بازیکن غایب مطرح این تیم به پایان رسید.
گفتنی است ایران هم حامد حدادی را در این بازی‌ها در اختیار نداشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.