پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو
سرخط خبرها

اختصاص بیشترین تایم برای مایک و بیشترین امتیاز برای فیلیپ

  • کد خبر: ۷۱۹۱۷
  • ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
اختصاص بیشترین تایم برای مایک و بیشترین امتیاز برای فیلیپ
بازیکن دو رگه تیم ملی بسکتبال کشورمان پرامتیاز‌ترین بازیکن شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال در سومین دیدار تدارکاتی در ژاپن با نتیجه ۷۲ بر ۶۸ از سد تیم ملی این کشور گذشت. در این دیدار فیلیپ جلال پور بازیکن دو رگه تازه وارد تیم ملی حدود ۱۵ دقیقه به میدان رفت و توانست ۱۱ امتیاز و ۵ ریباند را کسب کند.
محمد حسن زاده، سعید داورپناه و مایک رستم پور نیز هر کدام ۹ امتیاز کسب کردند. صمد نیکخواه بهرامی و محمد جمشیدی نیز ۸ امتیاز به دست آوردند.
گفتنی است بیشترین تایم بازی در این دیدار به مایک رستم با ۲۵:۲۴ ثانیه داده شده است. روزبه ارغوان و سینا واحدی نیز بازیکنانی بودند که نتوانستند در این میدان حاضر شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->