صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۱۴ تیرماه؛ روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

  • کد خبر: ۷۳۰۹۱
  • ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز چهاردهم تیرماه برای نخستین بار، تحت عنوان روز شهرداری و دهیاری در سالنامه رسمی کشور درج گردید.

به گزارش شهرآرانیوز، با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز چهاردهم تیرماه برای نخستین بار، تحت عنوان روز شهرداری و دهیاری در سالنامه رسمی کشور درج گردید.

بر اساس این گزارش برابر مصوبه جلسه ۷۱۷ مورخ ۹۱/۶/۱۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی و با هدف آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، هم افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری و روستایی و اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها، سیاست‌ها و برنامه‌های کشور در ارتباط با مدیریت شهری و روستایی، روز چهاردهم تیرماه به عنوان "روز شهرداری و دهیاری" در سالنامه رسمی کشور درج گردیده است.

همچنین تجلیل از خادمان عرصه مدیریت شهری و روستایی، معرفی و نمایش دستاورد‌ها و اقدامات انجام شده و جلب توجه برنامه‌ریزان و سیاست‌گذاران، صاحب‌نظران و اندیشمندان، دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مرتبط با مدیریت شهری و روستایی به مسایل و مشکلات، تنگنا‌ها و نیاز‌های مدیریت شهری و روستایی از سایر اهداف نکوداشت این مناسبت است.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.