صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازار روز شهرک شهید بهشتی نونوار شد

  • کد خبر: ۷۳۴۷۶
  • ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
شهردار منطقه ۶ گفت: عملیات بازسازی بازار روز شهرک شهید بهشتی با اجرای عملیات نقاشی دیواری، احداث فضای سبز، جدول گذاری و پیاده روسازی انجام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدعلی حسین پور با بیان این خبر اظهار کرد: بهسازی و ساماندهی بازار روز شهرک شهید بهشتی یکی از ۹ پروژه تعریف شده سال ۹۹ سازمان بازآفرینی است که در این خصوص شهرداری منطقه این پروژه را از دی ماه سال گذشته با اعتبار دو میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان آغاز، و خرداد سال جاری به اتمام رساند.

وی افزود: در این پروژه یک هزار مترمربع تایل گذاری، ۱۰۰ مترمربع لکه گیری آسفالت و ۱۰۰ متر مربع ترمیم دیوار‌های فرسوده بازار انجام شده است. همچنین ۱۵۰ متر طول جدول قاشقی نیز در سرتاسر بازار جهت هدایت روانآب‌های سطحی اجرا شد.

شهردار منطقه ۶ همچنین از اجرای عملیات بهسازی پشت بازار روز شهرک خبر داد و گفت: زیباسازی این محدوده به جهت مجاورت با بزرگراه بسیج و اهمیت آراستگی فضا و منظر شهری، با احداث ۶۰۰ مترمربع فضای سبز و اجرای هزار و ۱۰۰ مترمربع نقاشی دیواری انجام شد. همچنین دو هزار مترمربع تایل گذاری در این محدوده اجرا، و دو چشمه سرویس بهداشتی جهت استفاده کسبه و اهالی شهرک احداث شد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.