صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شرایط در آرامستان‌‌های مشهد مدیریت شده است

  • کد خبر: ۷۷۷۵۲
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که بلافاصله بعد از تحویل پیکر از بیمارستان به آرامستان، کار تغسیل انجام می‌شود حتی در کار دفن نیز هیچگونه معطلی وجود ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی، مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: بیش از یک سال و نیم است که کار‌های مربوط به تغسیل و تدفین متوفیان کرونا در آرامستان رضوان در حال انجام است.


وی افزود: با توجه به حجم و گستردگی کار، تعداد نیرو‌ها در محل آرامستان رضوان در همه سطوح افزایش پیدا کرده و حتی برخی از کادر اداری سازمان نیز در محل آرامستان مستقر شده تا شهروندان مدت زمان کمتری را به انتظار سپری کنند.


مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد افزود: شیفت‌های کاری را نیز افزایش داده. ایم و دفتر پذیرش تا ساعت ۱۸ فعال است. کارکنان بخش تغسیل در دو شیفت مشغول کار بودند، اما هم اکنون شرایط به حدی منظم شده است که تا قبل از رسیدن خانواده متوفی تمامی کار‌های تغسیل انجام می‌شود.


او در ادامه افزود: به منظور رفاه حال خانواده‌های داغ دیده اقداماتی همچون توزیع آب معدنی رایگان، ایجاد کانکس برای تامین اقلام مورد نیاز شهروندان، ایجاد سایبان و افزایش صندلی‌ها انجام شده است.


حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی خاطرنشان کرد: یکی از مهترین خدمات ارائه شده، تامین و افزایش آمبولانس است تا کار شهروندان تسهیل شود. در حال حاضر نیز شرایط به گونه‌ای است که بلافاصله بعد از تحویل پیکر از بیمارستان به آرامستان، کار تغسیل انجام می‌شود حتی در کار دفن نیز هیچگونه معطلی وجود ندارد.

منبع: شهرنگار

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.