اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها

وضعیت مشهد رو به بهبود است، اما هنوز قابل قبول نیست

  • کد خبر: ۷۷۵۹۳
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
وضعیت مشهد رو به بهبود است، اما هنوز قابل قبول نیست
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد گفت: شورای شهر و شهرداری مشهد نیز برای صیانت از سلامت شهروندان از هیچ همکاری و حمایتی دریغ نخواهد کرد و با پیش‌بینی برنامه‌ای کارساز و بهره‌گیری از ظرفیت نیرو‌های جهادی، روند تغسیل و تدفین تسریع می‌یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن کریمدادی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از آرامستان بهشت رضوان، اظهارکرد: شرایط فعلی مشهد از حیث شیوع ویروس کرونا شرایط بسیار اسف‌بار و ناراحت‌کننده‌ای است و متاسفیم که مردم هرروز داغدار می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید با تدبیر سیاست مناسب مانع از فجیع‌تر شدن وضعیت مشهد شوند، گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده، بازدید میدانی از آرامستان بهشت رضوان، به منظور ارزیابی و مشاهده وضعیت خدمات‌دهی به شهروندان در برنامه اعضای شورای شهر قرار گرفت.

کریمدادی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم بوده این است که معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد و کارکنان سازمان فردوس‌ها با جدیت پای کار هستند؛ خوشبختانه طی چندروز اخیر وضعیت بهتر شده، ولی هنوز هم شرایط قابل قبول نیست.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد از پیش‌بینی طرح و برنامه‌ای برای بروزرسانی کار مردم خبرداد و افزود: شهروندان برای تغسیل و تدفین اموات خود نباید در نوبت قرار بگیرند؛ با بهره‌گیری از ظرفیت نیرو‌های جهادی و اجرای طرح طاهرین می‌توان گام اثرگذاری در این جهت برداشت.

کریمدادی با تاکید بر اینکه هیچ کاری جز با همراهی و همکاری عموم مردم قابل حل و فصل شدن نیست، گفت: امیدواریم مردم پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری مشهد نیز برای صیانت از سلامت شهروندان از هیچ همکاری و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

توجه ویژه به رفاهیات کارکنان آرامستان‌های مشهد

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس نیز با تاکید بر لزوم توجه ویژه شورای شهر به همکاران سازمان فردوس‌ها و بویژه نیرو‌های مستقر در آرامستان‌های شهرداری مشهد، گفت: با حمایت از ایشان در بحث رفاهیات و پشتیبانی مالی می‌توان موجب ارائه خدمات به شهروندان صاحب عزا شد.
فاطمه سلیمی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از آرامستان بهشت رضوان، اظهارکرد: این بازدید به منظور عرض خداقوت به پرسنل زحمتکش و مخلص این آرامستان و معاونت خدمات شهری و سازمان فردوس‌های شهرداری و همچنین بررسی و رفع مسائل و مشکلات شهروندان، در برنامه اعضای شورای شهر قرار گرفت.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه شورای شهر به همکاران سازمان فردوس‌ها و بویژه نیرو‌های مستقر در آرامستان‌های شهرداری مشهد، گفت: با حمایت از ایشان در بحث رفاهیات و پشتیبانی مالی می‌توان موجب ارائه خدمات به شهروندان صاحب عزا شد.

سلیمی خاطرنشان کرد: در چندروز اخیر مشهد شرایط بحرانی را سپری کرده، ولی خوشبختانه با پای کار بودن معاونت خدمات شهری و سازمان فردوس‌ها، سعی جدی بر حل‌‎وفصل و رفع موانع و مشکلات صورت گرفته است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با بیان اینکه یکی از مسائلی که در بازدید امروز از سوی شهروندان مطرح شد، ساعت کاری و حضور دادپزشک‌ها بود، تصریح کرد: برهمین اساس مقرر شد این موضوع با جدیت از سوی مدیرعامل سازمان فردوس‌ها پیگیری شود تا این ساعت افزایش یابد و فرایند پذیرش متوفی تسریع یابد.

سلیمی همچنین از پیش‌بینی سالن تغسیل جدا ویژه شرایط بحرانی در آرامستان بهشت رضوان خبرداد.

وی با اشاره به حضور ۳ بانوی غساله در آرامستان بهشت رضوان، گفت: تقویت و ارتقاء روحیه این عزیزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که قرار شد به نحو مقتضی، با بهره‌گیری از کار‌های فرهنگی و هنری از ایشان تقدیر شود.

 

تصاویر بازدید  حسن موحدیان، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از روند فعالیت‌های آرامستان بهشت رضوان

آرامستان آرامستان آرامستان آرامستان آرامستان آرامستان آرامستان آرامستان آرامستان آرامستان آرامستان آرامستان

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->