صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار بینالود از آغاز منع تردد به ییلاقات این شهرستان و تشدید نظارت های میدانی تا پایان تعطیلات کرونایی خبر داد.

گروه تاریخ و گردشگری شهرآرانیوز | فرماندار بینالود از آغاز منع تردد به ییلاقات این شهرستان و تشدید نظارت‌های میدانی تا پایان تعطیلات کرونایی خبر داد.


سید حسن حسینی با اعلام این خبر افزود: از ساعت ۱۲ امروز، ۲۵ مرداد، طرح محدودیت عبور و مرور به طرقبه و شاندیز آغاز شده است و هم اینک مشغول بازرسی‌های میدانی در شاندیز هستیم.


وی ادامه داد: تمامی اماکن و تفرجگاه‌های این شهرستان تعطیل می‌باشد و غیر بومیان اجازه تردد ندارند. بومیان شهرستان نیز به صورت محدود و با هماهنگی لازم امکان تردد خواهند داشت.


حسینی در مورد وضعیت تردد فعالان شاغل در شهرک صنعتی توس تصریح کرد: گیت‌های تردد به شاندیز از روستای حسن آباد به سمت شاندیز فعال هستند و بنابراین فعالان صنایع در شهرک صنعتی توس می‌توانند تردد عادی خود را داشته باشند.


فرماندار بینالود با اشاره به ساعت‌های پیک ترافیک متذکر شد: در دو نوبت، محدودیت‌های خروج از شهرستان نیز اعمال خواهد شد. در مجموع باید گفت مسیر‌های ورودی شهرستان مسدود خواهد بود و خروجی‌ها نیز با کنترل پلیس راهور و به صورت بسیار محدود صورت خواهد پذیرفت.


حسینی ضمن اشاره به وضعیت بیمارستان دکتر شریعتی طرقبه یادآور شد: خوشبختانه مشکلی در تامین و ارائه خدمات به بیماران وجود ندارد و این مرکز درمانی در حال حاضر فعال می‌باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.