صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رسانه‌های سعودی تمام خرید‌های استقلال را به دقت دنبال می‌کنند. آن‌ها درباره تقویت استقلال به تیم الهلال عربستان که خود ریخت و پاش زیادی در نقل و انتقالات داشت، هشدار داده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رسانه‌های سعودی با دقت خبر‌های فوتبال ایران را دنبال می‌کنند. برای آن‌ها وضعیت استقلال بیش از همه تیم‌ها اهمیت دارد، چون آبی‌های پایتخت باید در تاریخ ۲۲ شهریورماه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رخ در رخ بهترین تیم فوتبال عربستان قرار بگیرند.

الهلال تیمی با سابقه و با ریشه در فوتبال عربستان محسوب می‌شود که رسانه‌های این کشور نیز توجه بسیاری به این تیم دارند. از این رو تمام اخبار استقلال نیز در کشور عربستان آنالیز می‌شود.

رسانه‌های سعودی به تازگی به خرید‌های استقلال اشاره کرده‌اند وحتی مدعی شده‌اند که سران باشگاه الهلال عربستان از شنیدن جذب ۸ بازیکن جدید توسط استقلال مضطرب شده اند! البته این اضطراب چندان نمی‌تواند خبرصحیحی باشد، چون سران باشگاه الهلال عربستان از ماه‌ها قبل در اندیشه تقویت تیم خود بودند وحتی بازیکنی همچون مسی مارگا را که فصل پیش در تیم پورتوی پرتغال هم بازی مهدی طارمی بود، به خدمت گرفتند.

سعودی‌های درخبرخود به نام‌های: علیرضا رضایی (دروازه بان)، زبیر نیک نفس (هافبک)، امیر حسین حسین زاده (وینگر)، عارف آغاسی (مدافع)، محمدرضا آزادی (مهاجم)، امین قاسمی نژاد (مهاجم)، جعفر سلمانی (وینگر) و ابوالفضل جلالی مدافع چپ (به عنوان خرید‌های جدید استقلال اشاره و حتی پست بازی این بازیکنان را نیز مشخص کرده‌اند.

اما خرید‌های استقلال هنوز به پایان نرسیده و در روز‌های آتی شاهد حضور یکی، دو مهاجم جدید در استقلال خواهیم بود. در واقع ماموریت نقل وانتقالاتی استقلال هنوز به پایان نرسیده است و استقلال تا رسیدن به اهداف نقل وانتقالاتی خود فاصله دارد.

گفته می‌شود یک مهاجم خارجی به ترکیب آبی‌ها خواهد پیوست وهمچنان ماجرای جذب شیمبای برزیلی نیز از سوی باشگاه استقلال دنبال می‌شود.

با این وجود حضور این دو بازیکن نیز سبب تغییراتی در خط میانی و خط دفاع استقلال نخواهد شد و به طور قطع می‌توان از بازیکنانی که قرار است در این پست‌ها بازی کنند، یاد کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.