نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

سیاوش یزدانی در اردوی تیم ملی: در شرایط بازی نیستیم اما نتیجه ‌می‌گیریم

  • کد خبر: ۷۹۱۹۵
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
سیاوش یزدانی در اردوی تیم ملی: در شرایط بازی نیستیم اما نتیجه ‌می‌گیریم
مدافع مشهدی استقلال از شرایط اردوی تیم ملی در آستانه بازی با سوریه در مقدماتی جام جهانی قطر گفته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدافع مشهدی تیم فوتبال استقلال تهران ابراز امیدواری کرد دیرآغازشدن تمرینات باعث نتیجه‌نگرفتن تیم‌ملی در ۲ دیدار پیش‌رو نشود. سیاوش یزدانی، مدافع تیم‌ملی، که توانست نظر اسکوچیچ را برای ادامه حضور در جمع ملی‌پوشان جلب کند، درباره شرایط تیم‌ملی در روز‌های گذشته بیان کرد: شرایط خوب است و من خوش‌حالم پس از دوران مصدومیت طولانی و پس از یک‌سال به تیم‌ملی دعوت شدم. خیلی خوش‌حالم اینجا هستم. شرایط خوب است و امیدارم بتوانیم این ۲ بازی را با موفقیت انجام دهیم.

 

مدافع میانی استقلال در پاسخ به اینکه آیا آنالیزی از تیم‌ملی سوریه انجام شده است یا خیر، اضافه کرد: خیر. بچه‌های لژیونر تازه به ما اضافه شدند و اردوتازه جدی شده است. اسکوچیچ هم که متأسفانه نیست. او درباره شرایط آمادگی خودش و اینکه تیم‌ملی در مقایسه با عراق و سوریه بازی دوستانه برگزار نکرده است، گفت: ما به فینال جام‌حذفی رفتیم و ۱۸ مرداد هم لیگ تمام شد. از فهرست تیم‌ملی هم که اطلاع نداشتیم و ۱۵ روز در استراحت مطلق بودیم. فکر می‌کنم سه‌چهار روز قبل از مینی‌کمپ به ما اطلاع دادند. بیشتر بچه‌های تیم‌ملی در شرایط بازی نیستند، البته به‌استثنای لژیونرها. اما این‌ها دلیل نمی‌شود که به موفقیت نرسیم.

 

قطعا باید این ۲ بازی را پرقدرت شروع کنیم و امیدوارم این اتفاقات سبب نشود که با موفقیت شروع نکنیم. سیاوش یزدانی درباره تمدید قراردادش با استقلال اظهار کرد: من قراردادم را دوساله تمدید کردم. خیلی دوست داشتم در استقلال بمانم. امیدوارم نماینده خوبی برای مردم عزیز ایران در تیم‌ملی باشیم. او همچنین با اشاره به بازی حساس استقلال در لیگ قهرمانان گفت: بازی سختی مقابل الهلال داریم. از مردم می‌خواهم برایمان دعا کنند. به‌صورت جدی هنوز تمرین نکرده‌ایم. تمرینات دیر شروع شده است. امیدوارم بتوانیم سربلند از زمین بیرون بیاییم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->