مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مجیدی با حضور امیری در پست سرپرستی استقلال مخالف است!

  • کد خبر: ۷۹۳۳۰
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
مجیدی با حضور امیری در پست سرپرستی استقلال مخالف است!
بعد از اینکه جواد زرینچه به دلیل مخالفت‌های برخی افراد در داخل باشگاه و همچنین بی میلی فرهاد مجیدی از سرپرستی استقلال استعفاء داد گفته می‌شود بهرام امیری نیز برای حضور در سرپرستی استقلال با مشکل مواجه شده است.
گروه ورزش|شهرآرانیوز، انتخاب سرپرست برای تیم استقلال در سال‌های اخیرهمواره برای مدیران این باشگاه دردسر‌های بسیاری ایجاد کرده و هیچ گاه یک سرپرست نتوانسته یک فصل کاری را با استقلال به پایان برساند. در همین روز‌های اخیر بعد از اینکه جواد زرینچه از احمد مددی حکم سرپرستی دریافت کرد، به دلیل برخی مخالفت‌ها از سمت خود کناره گیری کرد. گرچه زرینچه در مصاحبه خود بعد از برکناری گله‌ای از فرهاد مجیدی نداشت، اما سرمربی استقلال تمایل چندانی به حضور آقا جواد در این سمت نداشت و حتی بعد از استفعای زرینچه هرگز تلاشی برای بازگشت این چهره نامی باشگاه استقلال انجام نداد.  


بعد از منتفی شدن حضور زرینچه در سرپرستی تیم استقلال مدیران این باشگاه با بهرام امیری که سابقه معاونت را در باشگاه استقلال دارد به توافق رسیدند، اما بعد از انتخاب امیری نیز از باشگاه استقلال خبر رسیده که فرهاد مجیدی هیچ تمایلی به حضور این شخص در پست سرپرستی استقلال ندارد.

مجیدی البته در رسانه‌ها هیچ واکنشی به این ماجرا نشان نداده است، اما مخالفت او به حدی علنی شده که برخی رسانه‌ها به فاش گویی ماجرا پرداخته و از این موضوع نیز رونمایی کرده‌اند.

برخی از نزدیکان مجیدی معتقدند که او به دنبال گماردن برادرش در این پست است و تلاش می‌کند با کنار زدن گزینه‌هایی که از سوی مدیران باشگاه انتخاب می‌شوند، حرف خود را به کرسی بنشاند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->