صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد گفت: فرآیند بررسی طرح تفصیلی حوزه شمال‌شرق در کمیته فنی کمیسیون ماده ۵ استانداری آغاز شده و تا ۳ ماه آینده به تصویب خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید ضمیری،  رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهدبا اشاره به پیش‌بینی ۷ حوزه برای تهیه و تدوین طرح‌های تفصیلی شهر مشهد، اظهارکرد: تاکنون طرح‌ تفصیلی ۵ حوزه تهیه و پس از بررسی کارشناسی در شورای شهر، به کمیسیون ماده 5 ارسال شده تا به تصویب و تایید نهایی برسد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر کمیسیون شهرسازی و معماری وارد فرآیند بررسی طرح تفصیلی حوزه «شمال‌شرق» شده است، گفت: همزمان با کمیسیون، طرح تفصیلی یاد شده در کمیته فنی کمیسیون ماده 5 نیز درحال بررسی است تا موجب کوتاه‌تر شدن مسیر و تسریع در فرآیند تایید و تصویب شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: طرح تفصیلی حوزه شمال‌شرق تا 3 ماه آینده به تصویب خواهد رسید.

ضمیری با بیان اینکه متاسفانه شهرداری مشهد با مشاور طرح تفصیلی حوزه «میانه غربی» اختلافاتی پیدا کرده و مشاور خلع ید شده است، گفت: همین امر موجب شده که طرح تفصیلی این پهنه تاکنون به شورای شهر ارجاع نشده باشد؛ شهرداری باید هرچه‌ سریع‌تر نسبت به اخذ مشاور جدید اقدام نماید و مراحل قانونی این طرح طی شود.

 

منبع: روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.