رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت شهری آماده همکاری با هوانیروز است

  • کد خبر: ۷۹۴۸۲
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت شهری آماده همکاری با هوانیروز است
رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با تاکید بر ارزش و جایگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی مدیریت شهری برای همکاری با این مجموعه در حد وسع و بضاعت، خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان در بازدید از پایگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد و دیدار با فرمانده این پایگاه، با بیان اینکه خدمت همیشه از ارزش بالایی برخوردار بوده، اما در مشهد که شهر امام‌رضا (ع) است، این ارزش مضاعف می‌شود، گفت: نیرو‌های هوانیروز در دوران دفاع مقدس خط شکن جنگ و در پیشانی ظفر‌ها قرار داشته و نقش ارزنده‌ای در دفاع از کشور ایفا کردند.

وی با بیان اینکه اکنون و در زمانه صلح نیز نیرو‌های جان‌برکف هوانیروز در خدمت به کشور و شهروندان پای‌کار هستند، افزود: در حال حاضر سه دستگاه هلیکوپتر هوانیروز برای خدمت به سلامت شهر با اورژانس هوایی همکاری دارند و یک دستگاه نیز در خدمت ستاد بحران استان است؛ حضور این پایگاه در شرایط صلح نیز برای شهر بسیار مفید و لازم است.

رئیس شورای شهر مشهد همچنین تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا شهرداری مشهد را با مشکلات جدی اعتباری مواجه کرده است؛ درعین حال، امنیت خود را مدیون نیرو‌های نظامی و انتظامی هستیم و در حد بضاعت و توان، با این مجموعه تعامل و همراهی خواهیم داشت.

موحدیان افزود: به عنوان نماینده مردم قدردان زحمات شما هستیم و در خصوص نیاز‌های ضروری پایگاه نیز که می‌تواند برای شهر منافع ایجاد کنند، باید پس از برآورد‌های لازم، بین دوطرف تفاهم نامه امضاء شود و البته پایبندی همه‌جانبه به تفاهم‌نامه شرط لازم برای پیشرفت امور است.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->