صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهدمقدس گفت: اصلی‌ترین مشکل پیش روی پروژه‌های عمرانی، تامین منابع مالی بوده که شورای شهر و مدیریت شهری به جد پیگیر رفع این مشکل است و به زودی براساس برنامه تدوین شده، تزریق مالی به پروژه‌ها انجام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و مسائل و مشکلات پروژه‌های عمرانی سطح شهر، از برخی پروژه‌ها بازدید کردند.

ایمان فرهمندی، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد در حاشیه این بازدید‌ها با بیان اینکه طی سنوات گذشته پروژه‌های بسیار خوبی در مسیر توسعه شهر شکل گرفته که برخی از آن‌ها به سرانجام رسیده و برخی دیگر نیز درحال اجراست، گفت: بسیار خرسندیم که تا پایان سال، عملیات عمرانی و اجرایی ۱۰ پروژه براساس برنامه زمان‌بندی تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: مهمترین این پروژه‌ها، تقاطع ۴ سطحی آزادگان بوده که بخش قابل توجهی از آن امسال به بهره‌برداری می‌رسد؛ تقاطع‌ها و پارک‌ها و پارکینگ‌ها از دیگر پروژه‌ها هستند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد، اصلی‌ترین مشکل پیش روی پروژه‌های عمرانی را تامین منابع مالی و محدودیت‌های پیش‌آمده طی ماه‌های گذشته دانست و اظهارکرد: شورای شهر و مدیریت شهری به جد پیگیر رفع این مشکل است و به زودی براساس برنامه تدوین شده، تزریق مالی به پروژه‌ها انجام می‌شود.

فرهمندی گفت: امیدواریم این فاصله ایجاد شده اثریی روی برنامه زمان‌بندی پروژه‌ها نداشته باشد و همه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.

وی با بیان اینکه در هفته‌های آینده نیز بازدید‌های مختلفی از پروژه‌های عمرانی سطح شهر خواهیم داشت، افزود: گزارش جزء به جزء این پروژه‌ها را دریافت می‌کنیم تا موجب تسریع در روند پیشرفت پروژه‌ها و توسعه آن‌ها به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار شویم.

 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.