صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: امروز ۲۵۰ نفر نیروی پاکبان مازاد بر میزان همیشگی در مسیر پیاده روی زائران و مجاوران مستقر شدند و سه وضوخانه نیز در مسیر جهت سهولت زائران آماده سازی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید محسن رهنمایی با بیان این خبر، اظهار کرد: همه ساله شهر مشهد در ایام اربعین حسینی میزبان عاشقان و دلدادگانی است که با پای پیاده جهت عرض تسلیت و ارادت به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مشرف می شوند.

وی افزود: در همین راستا امروز قریب بر ۲۵۰ نفر نیروی پاکبان مازاد بر میزان همیشگی در مسیر پیاده روی زائران و مجاوران مستقر شدند و سه وضو خانه نیز در مسیر جهت سهولت زائران آماده سازی شده است.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین جهت تسهیل مسیر های رفت و آمد ۴۰ نیرو سدمعبر و پنج خودرو گشت نیز در این مسیر ها مستقر شده اند.

رهنمایی با اشاره به فضاآرایی های انجام شده در مسیر های تشرف زائران و مجاوران به بارگاه منور رضوی، خاطرنشان کرد: نصب ۳۷ المان شمسه، ۱۵ چراغ گوبو، استقرار پنج تانکر شست و شو و چهار خودرو جارو و نظافت از دیگر اقدامات انجام شده توسط معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد است.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.