دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم تعداد فوتی‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
سرخط خبرها

قدردانی شهردار از رضا نیک‌فرجام، پاکبان مشهدی با حضور جواد فروغی، قهرمان المپیک

  • کد خبر: ۸۸۸۱۲
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
  • ۱
قدردانی شهردار از رضا نیک‌فرجام، پاکبان مشهدی با حضور جواد فروغی، قهرمان المپیک
سیدعبدا... ارجائی، شهردار مشهد از رضا نیک‌فرجام، پاکبان مشهدی که بامداد جمعه و هنگام انجام وظیفه به‌علت سرمای شدید هوا بیهوش و به بیمارستان منتقل شده بود، قدردانی کرد.

علیرضا ظهیری | شهرآرانیوز؛ شهردار مشهد از رضا نیک‌فرجام، پاکبان مشهدی که بامداد جمعه و هنگام انجام وظیفه به‌علت سرمای شدید هوا بیهوش و به بیمارستان منتقل شده بود، قدردانی کرد.

این پاکبان مشهدی شامگاه پنجشنبه با وجود کسالت در محل کارش حاضر شد، اما پس از چندساعت کار در سرمای زیر صفردرجه شهر مشهد، به‌علت سرمای هوا از هوش رفت و به بیمارستان منتقل شد. پاکبان وظیفه‌شناس پیش از این و در اقدامی ارزشمند، پرچم کشورمان را که به‌علت باد و کولاک روی زمین افتاده بود، بر سر جایش نصب کرد و تصویر این اقدام نیز بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.

شب گذشته این پاکبان همراه با مریم عرب‌احمدی شهردار منطقه ۱۱ و سیدناصر نعمتی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد به دفتر کار سیدعبدا... ارجائی رفتند. در این دیدار که جواد فروغی قهرمان تیراندازی المپیک توکیو و سیدحسین علوی‌مقدم رئیس کمیسیون ورزش‌وجوانان شورای اسلامی شهر مشهد نیز حضور داشتند، شهردار مشهد پس از گپ‌وگفت کوتاهی با این پاکبان مشهدی و اطلاع از سلامتی و وضعیت کاری او، گفت: خداوند به شما عزت دهد که سبب افتخار ما شده‌اید.

همچنین جواد فروغی، قهرمان المپیک، خطاب به این پاکبان مشهدی گفت شما قهرمانان واقعی هستید و در ادامه بیان کرد: این قشر زحمت‌کش نماد واقعی خدمت هستند، بدون اینکه دیده شوند؛ بنابراین کار این عزیزان بسیار ارزشمند است.

در حاشیه این دیدار، رضا نیک‌فرجام، پاکبان منطقه ۱۱ شهرداری مشهد، در گفتگو با شهرآرا بیان کرد: آن شب با وجود کسالتی که داشتم، در سرمای هوا به سر کارم رفتم و پس از چندساعت کار، حدود ساعت ۳:۳۰ بامداد بود که کسالتم بیشتر شد و از هوش رفتم و همکارانم با اورژانس تماس گرفتند و درنهایت راهی بیمارستان شدم، اما به لطف خدا اکنون حالم خوب است.

نیک‌فرجام درباره عکس منتشرشده از وی که پرچم کشورمان را در محلش قرار داده است، گفت: تمیزکردن شهر و جمع‌آوری هرچیزی که روی زمین ریخته شده، وظیفه ماست، اما وقتی دیدم پرچم کشورم روی زمین افتاده است، با احترام پرچم را در جای خودش نصب کردم و در آن لحظه حس بسیار خوبی داشتم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدتقی احمدی گنبدجق _مشهد مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
0
0
سلام عیدتون مبارک پیشاپیش ۲۷ اسفندولادت امام زمان ع را خدمت پاکبانان سراسر ایران
خصوصا پرسنل محترم شهرداری مشهد و خانواده محترم پاکبانان تبریک وتحنیت میگوییم ودستان پینه بسته این زحمت کشان بی منت که با کمترین حقوق درگرما وسرماقبل ازهمه مردم به کارنظافت شهرمان میپردازند میبوسم وازطرف
همشهریان سپاسگزارم و سال خوبی رهبرانشان ارزومندیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->