صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۹۷۰هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شد

  • کد خبر: ۸۲۱۴
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۶
غلامعلی صادقی از اقدامات دستگاه قضا درباره رفع تصرف اراضی استان می‌گوید
رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی از رفع تصرف و آزادسازی ۹۷۰هکتار از اراضی ملی و دولتی این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی دادگستری خراسان‌رضوی، غلامعلی صادقی با بیان اینکه ارزش این اراضی افزون بر ۲۰هزار و ۹۸۹میلیارد ریال برآورد می‌شود، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۸۶مورد قلع و قمع به دلیل تغییر کاربری‌های غیرقانونی و مستحدثات غیرمجاز در اراضی ملی خراسان‌رضوی صورت پذیرفته است. وی اضافه کرد: این رفع تصرفات بیشتر در حوزه‌های ادارات مختلف ازجمله منابع طبیعی و آبخیزداری، سازمان ملی زمین و مسکن و جهادکشاورزی این استان بوده است. رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی گفت: یکی از سیاست‌های اصلی و مهم دوره جدید مدیریت دستگاه قضایی در خراسان‌رضوی کاهش ورودی پرونده به محاکم قضایی است که این امر با اقدامات مستمر پیشگیرانه دستـــــگاه‌ها و سازمـــان‌ها ازجمله ایجاد گروه‌های گشت مستمر به‌منظور جلوگیری از تصرف و تغییر کاربری زمین‌های ملی انجام می‌شود.
وی افزود: دستگاه قضایی در امر پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه جدی با فساد عزم راسخ دارد و در این راستا نیازمند مشارکت و حضور مردم است و در برخورد با متخلفان و مجرمان در چارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت رفتار خواهد کرد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.