صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فاطمه سلیمی، عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای شهر نهادی سیاست‌گذار برای مدیریت‌شهری است و باید سیاست‌گذاری‌های خود را به نظرات مردمی نزدیک کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای شهر نهادی سیاست‌گذار برای مدیریت‌شهری است و باید سیاست‌گذاری‌های خود را به نظرات مردمی نزدیک کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، فاطمه سلیمی با اشاره به نشست‌های مستمر مردمی در مسجد‌های شهر، اظهار کرد: یکی از بهترین ظرفیت برای دریافت نظرات مردمی، مسجد است؛ فرصت بسیار مغتنمی که شهروندان بتوانند بی‌واسطه با مسئولان صحبت کنند و به طرح مسائل و دغدغه‌هایشان بپردازند.

سلیمی افزود: رویکرد شورای ششم درباره پروژه‌هایی که تعریف می‌کند، پروژه‌های «از مردم برای مردم» به‌منظور حل مسائل است.

وی با بیان اینکه در کنار نشست‌ها، بازدید‌های میدانی نیز در برنامه قرار گرفته است، گفت: بازدید‌های میدانی موجب گرفتن تصمیم‌هایی با اثربخشی بیشتر می‌شود.

سلیمی با اشاره به نبود مدیریت واحد شهری، تصریح کرد: برخی مسائل که شهروندان در این نشست‌ها مطرح می‌کنند، مربوط به اختیارات و مأموریت‌های مدیریت‌شهری نیست، اما به‌عنوان نمایندگان مردم، بی‌شک مطالبات را پیگیری می‌کنیم.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس به پروژه‌های زودبازده و پیشران توسعه در محلات هم اشاره و تأکید کرد: دفاتر تسهیلگری باید این پروژه‌ها را مطابق خواست مردم تعریف کنند و به‌هیچ‌وجه نظرشان را به ساکنان تحمیل نکنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.