صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مقدس مشهد گفت: حلقه ارتباطی بین بانوان کتاب خوان و کتابدار را با محوریت شورای اسلامی شهر مشهد ایجاد می‌کنیم.

امیررضا وثوقی | شهرآرانیوز؛ عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مقدس مشهد گفت: حلقه ارتباطی بین بانوان کتاب خوان و کتابدار را با محوریت شورای اسلامی شهر مشهد ایجاد می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، فاطمه سلیمی به‌مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، در نشست فرهنگی با مسئولان کتابخانه‌های دانشگاه‌های استان خراسان‌رضوی حضور یافت و گفت: آموزش ساختار ذهنی ریاضی و تعاملات و ارتباطات اجتماعی به کودکان موجب می‌شود که در آینده بتوانند با ایجاد شبکه در حوزه‌های گوناگون، اقدامات مؤثری در اجتماع انجام دهند.

وی با بیان اینکه کتاب‌خوانی باید راهی به‌سوی کارآفرینی برای دانشجویان فراهم کند، افزود: ما زنان موفق بازرگان بسیاری داریم که این افراد باید به دانشگاه‌ها دعوت شوند تا دانشجویان از آن‌ها در حوزه‌های گوناگون الگو بگیرند.

سلیمی تصریح کرد: هدف آن است که جوانان و دانشجویان ما از حضور این افراد بهره بگیرند و با دانش و مهارتی که از مطالعه کتاب‌ها و گذراندن دوره‌های کارآفرینی حاصل می‌آید، در مسیر اشتغال و کارآفرینی گام بردارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.