صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هفته اول دی ۱۴۰۰ را منتظر بارش باشید

  • کد خبر: ۹۲۸۲۷
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
وزیر نیرو اعلام کرد: انتهای هفته جاری، سامانه بارشی در شمال‌غرب فعال بوده و پایان هفته در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور منجر به بارش‌هایی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم افتتاحیه جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو در سالن همایش‌های خلیج‌فارس پژوهشگاه نیرو، با حضور وزیر نیرو برگزار شد.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در حاشیه نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت آب و برق، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از سیاست‌های وزارت نیرو توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از پژوهشگران است.

وزیر نیرو گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی، بارش‌های پیش رو در حوزه غرب، جنوب غربی و بخشی از استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان و غرب اصفهان خواهد بود.

او از ورود سه سامانه بارشی در هفته آینده به کشور خبر داد و گفت: انتهای هفته جاری، سامانه بارشی در شمال‌غرب فعال بوده و پایان هفته در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور منجر به بارش‌هایی خواهد شد.

وزیر نیرو در ادامه با اشاره به وضعیت نیروگاه‌های کشور، آن‌ها را آماده تولید اعلام کرد و گفت: برنامه تعمیرات اساسی نیروگاه‌ها از ابتدای مهرماه شروع شده و تاکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته است. در صورت تداوم تخصیص سوخت به نیروگاه‌ها، در زمینه تولید پایدار مشکلی نخواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.